Dreame Netherland

Wat kun je doen als dit gebeurt?😅

Mijn stofzuiger pakt alles aan…

Behalve dit.

Het is geen enorme bende. Maar het geeft altijd weer gedoe.

#DreameSuperSquad #Z30ProAqua #NotJustAVacuum #NowMyVacuumCan #OneMoreCleaningPower
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

StormDuster 1 Verdieping
Zie helaas mijn post over het ‘ongelukje’ met uitwerpselen van de hond:  Super apparaat maar toch vraag over ‘ongelukje’ https://nl.forum.dreametech.com/forum.php?mod=viewthread&tid=798&app_share=1
De Dreame x50 geeft in de functies aan dat het ontlasting herkend als obstakel, maar helaas al meerdere keren meegemaakt dat de Dreame de ontlasting niet als obstakel herkend. En zoals je kan voorstellen heeft dit enorm vieze gevolgen met enorm veel schoonmaakwerk voor jezelf 🙈 Op deze manier heb je drie keer zoveel werk als wanneer je normaal handmatig zelf zou stofzuigen en enorm goor werk om alles weer schoon te maken in huis en de Dreame 🙈😭

Laatst bewerkt door StormDuster op 6-6-2026 08:21
UID:WK422358 NL
  • 22Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst