[L10s Ultra Gen 2] Eerste ervaring en installatie

 Populariteit: 64

71 Reactie

TATS 38 Verdieping
Ik denk dat ik maar eens ga sparen. Deze lijkt mij nog beterder als die ik nu heb. ( waar ik wel degelijk blij mee ben!)
HE430674 39 Verdieping
Hier werkt het ook prettig.
PX722671 40 Verdieping
Wat een aanwinst , doet zijn  ronde over de vloeren het is weer netjes .
Onze hond ( leonberger ) was er snel aan gewend , geen angst gehad.
EO082936 41 Verdieping
Ik kan mijn kaart niet meer vinden op mijn account van Draim
Fokje Modder 🎶 42 Verdieping
Fantastisch apparaat
EG203469 43 Verdieping
De robot laat opeens vuil achter. Ik heb de robot al schoongemaakt en een nieuwe opvangzak erin gedaan maar alsnog. Wat kan ik nog meer doen
11067.jpg
12345

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst