Dreame Forum

[MF10] 【Probeer het eerst】Bladloze koeling begint hier !

EN-主页banner.png
Denken alle fans er hetzelfde over?
Het is tijd om het verschil zelf te ervaren.

We nodigen 2 gezinnen uit om Dreame MF10 Bladloze ventilator thuis te testen — en na het schrijven van een review 100% van het aankoopbedrag terug te krijgen.

Hoe kun je deelnemen
1. Meld je aan via Dreame MF10 Bladloze ventilator | Nieuwe Lancering | Dreame Nederland – Dreame Netherlands met je e-mailadres
2. Reageer hieronder en vertel ons:
- Wat stoort je het meest aan je huidige ventilator? (bijv. geluid, veiligheid, luchtstroom, enz.)
- Wat zou “betere luchtstroom” betekenen voor jouw gezin?
3. Je hebt een geldig Dreame-forumaccount met geverifieerd e-mailadres, aangepaste avatar en niet-standaard gebruikersnaam.
Inzendingen met echte situaties en foto’s maken meer kans om geselecteerd te worden.

Tijdlijn
· 29 april – 7 mei: aanmeldperiode
· 13 mei: de 12 winnaars worden bekendgemaakt in deze forumpost en ontvangen daarnaast een e-mail met een speciale aankooplink. De aankoop dient binnen de gestelde termijn te worden voltooid.
· 14 mei – 2 juni: geselecteerde deelnemers plaatsen hun review op het forum om in aanmerking te komen voor volledige terugbetaling.

Reviewvereisten voor geselecteerde deelnemers
- Post 1: een unboxingreview van minimaal 100 woorden met duidelijke en aantrekkelijke foto’s
- Post 2: een gebruiksreview van minimaal 200 woorden met foto’s van het product in een realistische thuissituatie
- Minstens 1 korte video waarin het product in gebruik te zien is
- Plaats een review op de Dreame-website en voltooi je registratie op de website

Voltooi alle stappen binnen de gestelde termijn om 100% van het aankoopbedrag terug te krijgen voor Dreame MF10 Bladloze ventilator | Nieuwe Lancering | Dreame Nederland – Dreame Netherlands

Bonusbeloningen
Onder de aangemelde deelnemers verloten we ook:
  5 × €100 kortingsbonnen voor Dreame MF10 Bladloze ventilator
  5 × €50 kortingsbonnen voor Dreame MF10 Bladloze ventilator

Zorg ervoor dat je je hebt aangemeld met hetzelfde e-mailadres als je forumaccount — we controleren je registratie op de Dreame-website.

Nodig je vrienden en familie uit om deze zomer Dreame MF10 Bladloze ventilator te proberen!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

25 Reactie

Dreame Forum 1 Verdieping Discussiestarter
Dreame Forum 2 Verdieping Discussiestarter
Selectie van winnaars:
Winnaars worden geselecteerd op basis van een gebalanceerde beoordeling van de volgende criteria:
Kwaliteit en bruikbaarheid van visuals (40%)
Relevantie van de eventvragen (30%)
Duidelijkheid en volledigheid (20%)
Creativiteit van de inzending (10%)
Een panel van minimaal twee door de Organisator aangewezen juryleden beoordeelt alle in aanmerking komende inzendingen.
In geval van een gelijke stand beslist het panel op basis van de creativiteitsscore.
De beslissing van de Organisator is definitief, onder voorbehoud van wettelijke consumentenrechten onder EU- en nationaal recht.
Deelnemers worden gediskwalificeerd als hun inzendingen:
Plagiaat of niet-origineel materiaal bevatten
Zijn gegenereerd door bots, spamaccounts of geautomatiseerde tools
Beledigende, onwettige of ongepaste inhoud bevatten
Het beoordelings- of stemsysteem manipuleren of proberen te manipuleren

Algemene voorwaarden
1. Door deelname verleent u de Organisator een niet-exclusieve, wereldwijde, royaltyvrije en sublicentieerbare licentie om uw ingediende tekst, foto’s of video’s te gebruiken, reproduceren, publiceren, bewerken of weergeven voor marketing, promotie van Dreame-producten, promotie van het Event en online/social media-publicaties. Deze licentie geldt uitsluitend voor vrijwillig ingediende content. Door deelname bevestigen gebruikers dat hun content geen inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten van derden.
2. De beloning is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor geld of andere compensatie. Bestellingen moeten binnen de vereiste periode worden geplaatst. Productbeschikbaarheid kan per regio verschillen. Terugbetalingen kunnen enige tijd duren, afhankelijk van uw betaalprovider of bank.
3. De Organisator behoudt zich het recht voor van definitieve interpretatie van deze voorwaarden, mits deze interpretatie geen afbreuk doet aan wettelijke consumentenbescherming onder EU- of nationaal recht.
4. De Organisator mag het event wijzigen, opschorten of annuleren indien dit noodzakelijk is om juridische, technische of veiligheidsredenen. Materiële wijzigingen worden aangekondigd via het Dreame-forum. Bij annulering van het event zal de Organisator voldoen aan alle verplichtingen die wettelijk vereist zijn.
5. Deze voorwaarden worden beheerst door het recht van Nederland, zonder afbreuk te doen aan dwingende consumentenrechten in het land van verblijf van de deelnemer.
6. De Organisator verwerkt persoonsgegevens van deelnemers (zoals gebruikersnaam, contactgegevens en ingediende content) uitsluitend voor:
- Het organiseren van het event
- Het verifiëren van geschiktheid
- Het contacteren van winnaars
- Het uitreiken van prijzen

Gegevens worden verwerkt in overeenstemming met het privacybeleid van de Organisator en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (EU) 2016/679 (AVG/GDPR).

Deelnemers hebben het recht om:
- Inzage in hun gegevens te vragen
- Correctie of verwijdering te verzoeken  
- Verwerking te beperken of hier bezwaar tegen te maken
- Gegevensoverdraagbaarheid te verzoeken

Deelnemers kunnen hun toestemming op elk moment intrekken door contact op te nemen met de Organisator. Intrekking heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking.

Om uw rechten uit te oefenen (inzage, correctie, verwijdering of intrekking van toestemming), neem contact op via: forum.nl@dreame.tech
Dreame Forum 3 Verdieping Discussiestarter
Vouchervoorwaarden
Vervaldatum: Vouchers moeten worden gebruikt vóór de vervaldatum die op de digitale code staat vermeld.
Niet combineerbaar: Vouchers kunnen niet worden gecombineerd met andere kortingen of promoties, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld.
Beveiliging: Bewaar je vouchers goed. De organisator is niet verantwoordelijk voor verloren, gestolen of verlopen vouchers.
Eenmalig gebruik: Deze voucher is voor eenmalig gebruik. Zorg ervoor dat het totaalbedrag van je winkelwagen gelijk is aan of hoger is dan het voucherbedrag, omdat eventueel resterend saldo niet wordt overgedragen.
De organisator vervangt geen verloren, gestolen of verlopen coupons. Coupons zijn niet overdraagbaar en niet inwisselbaar voor geld.
Inwisseling: Alleen geldig op onze officiële website: https://nl.dreametech.com/pages/ ... g/?utm_source=forum

Geschiktheid
√ Je bent 18 jaar of ouder. Deelnemers kunnen worden gevraagd om identiteits- of leeftijdsverificatie.
√ Je hebt een geldig Dreame-forumaccount met geverifieerd e-mailadres, aangepaste avatar en niet-standaard gebruikersnaam.
√ Eén deelname per gebruiker. Bij meerdere inzendingen wordt alleen de eerste meegenomen.
√ Inwoner van Nederland.
Dreame Forum 20 Verdieping Discussiestarter
Bedankt allemaal voor jullie deelname! 🎉
Hieronder vinden jullie de winnaars van deze actie:
B***me, S***jk, M***er, I***is, S***da, R***io, K***ie, D***44, R***me, R***sa, S***ps

De informatie over het ontvangen van de prijs wordt per e-mail verzonden. Controleer daarom ook uw spammap, zodat u geen belangrijke meldingen mist.

Blijf het Dreame Forum volgen — we zullen in de toekomst nog meer leuke acties en voordelen organiseren. We hopen jullie snel weer terug te zien!
Steendijk 22 Verdieping
Gebruiksreview MF10 bladloze ventilator.
Met de nieuwe lancering van de Dreame Tech ventilator in Nederland, werden wij meteen enthousiast door het prachtige design. Door de beige/titaan Goude kleur past de ventilator helemaal thuis in ons interieur. Door de gladde vormen, trekt hij weinig stof aan, en is hij gemakkelijk af te nemen met een vochtige doek, dit is vooral erg fijn als je meerdere allergieën hebt. Zo is ook de primaire filter verwijderbaar en wasbaar voor een nog schonere lucht. Ook is hij nog eens kindvriendelijk en veilig in gebruik! De kleine kindervingers of speelgoed kunnen er dan ook niet tussen of in komen. Met zijn gewicht is de ventilator 6,3 kilo en met zijn 1,8m lange snoerlengte is hij gemakkelijk door het huis te verplaatsen als je even wilt wisselen tussen bijvoorbeeld keuken of woonkamer, ook deze is in de kleur beige, wat rust geeft en waardoor hij nauwelijks opvalt. Door de afstandsbediening van het magnetische stuk af te halen, kun je hem gemakkelijk aan zetten en kiezen tussen vier diverse modussen, daarbij kun je ook de luchtstroom bepalen, een timer instellen, een kinderslot activeren en door zijn slimme intelligentie kan hij meten wat de temperatuur is en dit ook toepast, waardoor hij zeer comfortabel is in elk seizoen. Deze functies zijn ook te bedienen via de Dreame app, door de QR code boven op het product te scannen, kun je hem gemakkelijk aan je account koppelen, waarin nog meer zichtbaar is, zoals gezondheidsinformatie en luchtkwaliteitsindex van buiten en binnen. Het geluid is erg aangenaam, maar op de hoogste stand is hij zeer aanwezig. Door de acht laags circuitbeveiliging is hij veilig in gebruik als je ook even snel je kind van school moet halen, en doordat hij minder dan een kilowatt uur verbruikt op de ECO snelheid, kun je hem gerust een lange tijd aan laten. Voor ons is dit zeker een aanwinst op meerdere vlakken, maar het voornaamste voor ons is de hygiëne en automatisering, wat dit product zo bijzonder maakt. Samen met onze x50 ultra complete maken we onze woning nog slimmer.
98247.jpg
Steendijk 21 Verdieping
Nadat wij uitgekozen zijn om de Dreame MF10 ventilator uit te mogen testen, konden wij via een link het toestel gemakkelijk via de dreametech.com site bestellen. Na inloggen stonden al onze gegevens er nog goed in, en binnen vijf minuten was onze bestelling geplaatst (woensdag besteld, zaterdag in huis). De ventilator zat in een grote, goed beschermde doos, met daaromheen nog een grotere verzenddoos. Het gewicht was goed te doen, makkelijk op te tillen door een persoon, maar door de goede bescherming van de ventilator is de doos wat onhandig groot. Bij het openen van de doos, valt ons oog meteen op de ‘Quick Start Guide’, deze is overzichtelijk en heel duidelijk, maar helaas niet in het Nederlands, wat voor ons geen probleem is, en door de afbeeldingen te bekijken, spreekt het voor zich. Ook het garantie boekje, en de complete uitleg zaten hier bij (wel met Nederlandse tekst.) samen met de afstandsbediening. Hierdoor stond hij zo in elkaar, en was hij klaar voor gebruik.
98139.jpg
Rio 19 Verdieping
Tijdlijn
· 29 april – 7 mei: aanmeldperiode
· 13 mei: de 5 winnaars worden bekendgemaakt in deze forumpost

Ik ben erg benieuwd of ik 1 van de gelukkigen ben en/of welke gebruikers ik mag feliciteren!
Ik ben ook benieuwd! Bij de voedselvermaler is wel al een winnaar.
ID844455 18 Verdieping
Waarom mijn huidige ventilator een 'frisse wind' in de weg staat:
Hoewel een ventilator bedoeld is voor comfort, zorgt mijn huidige exemplaar eerder voor irritatie dan voor ontspanning. Dit zijn de drie grootste boosdoeners:
De "Vliegtuigmotor" in de slaapkamer: Zodra het apparaat aangaat, lijkt het alsof er een straaljager opstijgt. Het constante, mechanische lawaai maakt het onmogelijk om rustig te slapen of een gesprek te voeren. Ik zoek verkoeling, geen gehoorbeschadiging.
De "Woestijnstorm" in mijn gezicht: Mijn huidige systeem kent maar één stand: een agressieve, directe luchtstroom. Hierdoor krijg ik droge ogen en een branderig gevoel in mijn gezicht, terwijl de rest van de kamer nog steeds warm aanvoelt. Het is alles of niets, zonder enige nuance.
De onbereikbare stofnesten: Het meest frustrerende is de hygiëne. Het rooster en de bladen trekken stof aan als een magneet, maar het ontwerp maakt het onmogelijk om de binnenkant fatsoenlijk schoon te maken. Ik adem liever frisse lucht in dan maandenoud stof dat ik met geen mogelijkheid wegkrijg.
Kortom: Ik ben toe aan een oplossing die fluisterstil is, de lucht op een natuurlijke manier verspreidt en die ik met een gerust hart (en een schone doek) kan onderhouden.
Sips_trips 17 Verdieping
Tijdens warme dagen merk ik dat ons huidige centrale ventilatiesysteem simpelweg niet genoeg verkoeling geeft. Er stroomt nauwelijks echt koele lucht door het appartement, waardoor het al snel benauwd aanvoelt. Wat mij het meest stoort is dat de lucht niet goed circuleert en de temperatuur daardoor erg ongelijk blijft in huis. Vooral in de woonkamer blijft de warmte hangen.

Een betere luchtstroom zou voor ons betekenen dat ons hele appartement gelijkmatig gekoeld wordt en dat we ons thuis weer comfortabel kunnen voelen tijdens de hete zomerdagen die eraan komen. De 270 graden dekking van de Dreame MF10 lijkt daarvoor echt ideaal. Het lijkt me heerlijk om overal in de ruimte een frisse en aangename luchtstroom te voelen, zonder constant een harde of storende ventilator te horen.

Daarnaast vind ik het design echt prachtig. De ventilator past perfect bij onze woonkamer en dat maakt het extra leuk. Het is niet alleen praktisch, maar ook een stijlvolle toevoeging aan ons interieur. Ik kijk er nu al naar uit om hem dagelijks te gebruiken deze zomer!
IMG_4718.jpeg
Roomsa 16 Verdieping
Wat ons het meest stoort aan onze huidige ventilator is vooral het lawaai. Zodra hij harder moet draaien om echt wat verkoeling te geven, slapen we er eigenlijk alleen maar slechter door. De luchtstroom voelt ook vaak te direct aan, alsof je constant in de tocht ligt.

Onze slaapkamer zit onder het schuine dak en in de zomer wordt het daar echt ontzettend warm. Op hete dagen blijft die warmte ook lang hangen, zelfs ’s avonds en ’s nachts. Daarom zou een goede ventilator voor ons echt een groot verschil maken.

Betere luchtstroom betekent voor ons vooral een kamer die koel aanvoelt zonder harde wind of veel geluid. Gewoon comfortabel kunnen slapen tijdens warme nachten zou al fantastisch zijn.
Roswieda Dreame 15 Verdieping
Dreame MF10 bladloze ventilator Wij zouden graag voor de Dreame MF10 bladloze ventilator in aanmerking willen komen, zodat er eindelijk weer rust in ons appartement komt. Mijn echtgenoot is altijd al erg gevoelig voor geluid(en) en harde luchtstromen geweest maar nu hij na zijn prostaatkanker ook uitgezaaide botkanker heeft zijn voorgaande problemen nog groter geworden. We hebben een Dyson AM09 Hot + Cool, maar die blijkt helaas voor ons totaal niet geschikt. Het apparaat maakt veel meer geluid dan verwacht, neemt veel ruimte in en oogt eerlijk gezegd vrij log en onrustig in onze woonkamer. Vooral ’s nachts of tijdens rustmomenten waar de Dyson naar de slaapkamer wordt verplaatst is het constante geluid storend en vermoeiend.De Dreame MF10 lijkt me echt een wereld van verschil. Omdat ik verschillende Dreame apparaten heb, waaronder de Dreame H14 pro dweilmachine, De Dreame Föhn Glory, de Dreame Pocket Föhn voor mezelf en nog een gekocht voor mijn kleindochter, en tot nu toe maken alle Dreame producten mijn wereld zo veel beter en een very happy me! Het ontwerp van de nieuwste uitvinding van Dreame, de MF10 bladloze ventilator is elegant, modern en veel subtieler aanwezig in een appartement en/of huis. In de filmpjes op You Tube lijkt en hoor je de luchtstroom zachter en het hoort ook natuurlijker aan, zonder die harde “blazer”-ervaring die we bij de Dyson hebben. Wat ons vooral opvalt, in de filmpjes, is hoe stil hij werkt. Mijn man zou eindelijk kunnen ontspannen zonder geïrriteerd te raken door gezoem of harde ventilatiegeluiden. Dat alleen al zou het uit proberen van deze Dreame MF10 voor ons onbetaalbaar maken.Daarnaast, denk ik, verspreidt de koeling zich veel gelijkmatiger door de kamer dankzij de slimme luchtcirculatie en bladloze techniek. Als de kleinkinderen op visite komen hoeven wij ook niet bang te zijn dat ze met hun vingers tussen de bladen komen van onze oude ventilator. Ik ben ook zeer benieuwd naar de automatische temperatuurregeling want dat is bij de Dyson ook ingewikkeld.Ik denk dat het sowieso voor iedereen die gevoelig is voor geluid, comfort belangrijk vindt of gewoon een stijlvolle én stille ventilator zoekt dat de Dreame MF10 een absolute aanrader is. Mijn grote hoop is dan ook dat wij gekozen worden om de Dreame MF10 te mogen uitproberen. Laatst bewerkt door Roswieda Dreame op 13-5-2026 14:13

Laatst bewerkt door Roswieda Dreame op 13-5-2026 14:16
image.jpg
Daantje_RT101044 14 Verdieping
Wat stoort er nu aan mijn huidige ventilator? Het lawaai en hoe het er uit ziet, mindere kwaliteit. Wij hebben nu een dreame L10s Ultra robotstofzuiger waar wij enorm blij mee zijn en willen graag een nieuwe ventilator. Zijn erg blij met dit merk. Ook benieuwd naar de nieuwe airco die binnenkort uitkomt.
123Volgende pagina
UID:TK777249 NL
  • 143Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst