MJ999990

Loopt vast

Onze X50 robotstofzuiger loopt vast op de stoelen. Op sommige dagen zetten we de stoelen op tafel, maar dat doen we niet altijd. Juist op de dagen dat de stoelen blijven staan, zouden we de robot graag willen gebruiken zonder dat hij vastloopt. We gingen ervan uit dat dit geen probleem zou zijn, omdat het apparaat over drempels kan. Hoe kunnen we dit oplossen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

13 Reactie

MD648576 12 Verdieping
Hallo wij hebben lang gerekt huis als ik de badkamer extra wil laten dweilen wil de robot onderde tafel terug maar daar staan dan de stoelen en weet hij de weg niet goed naar zijn standplaats hoe kan ik hem om de tafel heen laten gaan daar is de vloer geheel vrij van opstakels?
Fokje Modder 🎶 11 Verdieping
Hoge frequentie inschakelen
AT347889 10 Verdieping
Wij gebruiken Dreamy al weken op de begane grond met twee automatische opdrachten ‘s nachts voor de keuken en de woonkamer. Gisteren een 2e kaart gemaakt voor de 1e verdieping en daar laten schoonmaken. Dreamy weer naar begane grond gebracht en laten rocken om op te laden. Vannacht heeft hij de begane grond niet schoongemaakt en we weten niet waarom niet. Alles staat nog steeds goed ingesteld. Wie heeft er tips?
SC540455 9 Verdieping
Mijn X50 werkte prima maar nu doet hij heel raar. Hij maakt schokkerige bewegingen tijdens het stofzuigen en rijdt in rondjes. Wat is hier aan de hand en hoe los ik het op?

Laatst bewerkt door SC540455 op 12-2-2026 15:20
1000023993.jpg
SS804746 8 Verdieping
Is er al feedback op het vastlopen van de stofzuiger op de stoelen?
RZ672162 7 Verdieping
Hoi mijn x40 master gaat  in de regelmaat voor zijn dock stil staan en geeft dan een storing af dat hij niet kan docken.
Rijd 2 keer in en uit zonder dat hij zich vast klikt.
En rijd er uit en staat voor zijn dock dan stil.

Alle sensoren zijn goed schoon en ook zijn dock word goed bijgehouden.
Wat kan hiervan het probleem
Zijn?
QS314198 6 Verdieping
Wij hebben precies hetzelfde probleem. De stofzuiger probeert over de stoelen heen te rijden door middel van de drempel (stijgen / klim) functionaliteit. De stofzuiger loopt daardoor vast. Hoe kan je dit voorkomen? Kan je een anti stijg zone instellen? Het vastlopen van de stofzuiger op de ijzeren behuizing van de stoel lijkt mij niet goed voor de stofzuiger. Het kan op termijn kapot gaan. Wat is jullie oplossing ?
ZO516387 5 Verdieping
Dweilen doet heel slecht wat kan er aan dat ik school vloer heb?
YP999986 4 Verdieping
Onze x50 met vaste aansluiting doet een hele dag over het huis en is dan niet overal geweest. Ook loopt ie vaak vast en loopt rondjes, nogal doelloos.
Vind het een moeilijk apparaat...
12Volgende pagina
UID:MJ999990 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst