RL651261

[X40 Ultra Complete] Dreame x40 ultra complete

Hallo,

Ik heb sinds kort de dreame x40 ultra complete. Maar ik heb hier een aantal vragen over hoop dat jullie mij kunnen helpen.

1.        Is het normaal dat de rand van de robotstofzuiger beschadigd, zie foto’s. Dit is de 1e dag al ontstaan.

2.        De stofzuiger slaat 1 stuk met dweilen/stofzuigen over, wat naast een tapijt zit. Zie foto. Hoe kun je zorgen dat hij dit toch gaat stofzuigen?

3.        Welke vochtigheidsstand kun je het best gebruiken voor een pvc vloer?

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

RL651261 3 Verdieping Discussiestarter
Het is niet iets dat je weg kunt poetsen na eroverheen gaan met natte doek blijven de beschadigingen nog.
RL651261 2 Verdieping Discussiestarter
Hallo,

Dit is ontstaan nadat die is aangeweest. Vermoed dat die ergens tegenaan gebotst heeft. Maar is dit normaal dat die na gebruik dit soort beschadigingen krijgt?

En kun je het tapijtoppervlak kleiner maken zodat die er wel stofzuigt?
Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo, was dit ook het geval toen u het product kocht? Is het vuil of bladdert de verf af? Als de verf direct na het uitpakken afbladdert, is dit niet normaal en dient u contact op te nemen met onze aftersalesafdeling.

Het tapijtoppervlak dat in de app wordt weergegeven, is groter dan het daadwerkelijke tapijtoppervlak, dus sommige gedeelten rondom het tapijt worden mogelijk niet gestofzuigd.

Voor PVC-vloeren raden we aan de robotstofzuiger in te stellen op de laagste luchtvochtigheidsstand.

E-mailadres aftersales: aftersales@dreame.tech
UID:RL651261
  • 3Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst