SL496818

[L10s Ultra Gen 2] Eerste ervaring en installatie

Na ontvangst vandaag de robot direct geïnstalleerd in de woonkamer.

Alles zit goed verpakt en gemakkelijk te installeren: water vullen, reinigingsmiddel vullen, mops vastklikken en de stekker erin.

App installeren en koppelen in 2 minuten gelukt. De app vertelt alles. Wifi inloggen en verbinden met de lokale wifi van de stofzuiger.

Kamer in kaart brengen duurde slechts 5 minuten.

Eerste reiniging ziet er goed uit. Overal geweest en dweilen ook met voldoende water.

Kortom een goed begin en hopelijk jaren plezier van!
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

21 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
We zijn blij dat u uw ervaringen met onze robot deelt. Uw tevredenheid is onze grootste motivatie. We streven ernaar om het in de toekomst beter te doen!
Ik heb een vraag waar kan ik nieuwe stofzakken kopen voor dit model ?

WD468065 2 Verdieping
Aliexpress en Temu 🤪
CS309158 3 Verdieping
Hoe kan ik de Engelse taal aanpassen in Nederlands
Hallo, je vindt Voice Assistant in de instellingen en selecteert Nederlands.

HS049880 4 Verdieping
Zit er ook tijds klok op bij de Dreame x40??
Ik kan hem nergens vinden, weet iemand hem waar ik deze kan vinden
Hallo, heb je het over Geplande schoonmaak? Je kunt het vinden door op Instellingen te tikken.

NL272286 5 Verdieping
Ik heb een drean x40. We hebben een nieuw wifi netwerk.  Hoe koppel ik de stofzuiger opnieuw?
(Dreamehome APP) Meer functies >> WIFI-beheer >> WIFI-lijst >> “+”-teken in de rechterbovenhoek

Wibo 6 Verdieping
Weet iemand hoe je de Dreame Ultra kunt laten dweilen tot aan de muur? Hij houdt nu circa 2 cm voor de muur op
Hallo, maak de randsensor aan de onderkant van de robot schoon om te kijken of dit de situatie kan verbeteren.

EL196377 7 Verdieping
Hoe kan ik dweilen op de verdieping waar het basisstation niet staat
Hallo, nadat u de robot naar de betreffende verdieping hebt verplaatst, schakelt u over naar de betreffende kaart in het beheer van de kaart met meerdere verdiepingen en start u de schoonmaaktaak.

DX530867 8 Verdieping
Hallo!

Sinds kort pauzeert onze stofzuiger zodra er te weinig water in zit. Voorheen gaf hij deze melding waarna hij in ieder geval stof ging zuigen.

Hoe kan dat?

Gr

Tina
Controleer of de robot vastzit tussen een obstakel of voorwerp, waardoor het schoonmaakproces wordt onderbroken. Start de robot vervolgens opnieuw op en probeer het opnieuw.

Hallo, wanneer de accu van de robot leeg is, schakelt hij automatisch uit en stopt hij met schoonmaken. Controleer of een huisdier of gezinslid per ongeluk op de pauzeknop heeft gedrukt.

PY783525 9 Verdieping
Ik heb een gezond van 1100 m2. Kan jullie John maaier dit aan? Nog belangrijker ik wil dat ding een maand proef hebben zijn daar mogelijkheden toe.
12Volgende pagina
UID:SL496818
  • 1Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst