Dreame Forum

Welke huisdieren heb jij?

Dreame-producten zijn altijd geliefd bij gezinnen met huisdieren 🐾
Wil je met ons delen welke schattige huisdieren jij thuis hebt? (Meerdere keuzes mogelijk)

Voel je vrij om je schoonmaaktips voor huizen met huisdieren in de reacties te delen!

De Dreame & huisdieren fotowedstrijd is begonnen! Maak kans op een gratis Dreame H15 Pro Heat en Dreame-föhn!
🎁 Doe nu mee!
Maximaal selecteerbare 8 items
Selectievakjes

Aftellen tot einde:

341 Dagen 14 Uur 25 Minuut
436 mensen die deelnamen
Je moet inloggen om te kunnen stemmen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

25 Reactie

Bronchel EJ 1 Verdieping
Hoe vaak moet de filter vervangen worden in de Dreame X50 ik heb een grijze roodstaart als huisdier.
Hallo, het filter in de robot moet ongeveer eens per 1 à 2 maanden vervangen worden.

GH148020 2 Verdieping
Het aantal huisdieren van hetzelfde soort is wellicht ook handig voor uw pol. Ik heb namelijk 2 (grote) honden (en 2 katten). Dat is toch echt een andere (vuil) belasting dan het hebben van een klein hondje.
Succes, ik ben heel blij met mijn 3 dagen oude  X50 !
We begrijpen dat het hebben van meerdere grote huisdieren unieke schoonmaakuitdagingen met zich mee kan brengen. We zijn blij te horen dat uw Dreame X50 u helpt dit effectief aan te pakken.🎉

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring!

VR572255 3 Verdieping
Heb hem nu 1 week en ik ben er erg blij mee inderdaad een dream
HS049880 4 Verdieping
Kan iemand mij vertellen waar de tijd kan worden ingesteld ( kan hem in de app ) nergens vinden.
Hallo, bedoelt u de tijd die wordt weergegeven op de apparaatpagina in de app? Dat is de werktijd van de robot en die kunt u niet zelf instellen.

LX195605 5 Verdieping
Ik ben ik het bezit van het Nederlandse kooiker hondje, die verhaart het hele jaar door. Nu heeft de robot wat meer moeite om het van een glad tapijt af te zuigen. Wat zijn de beste instellingen daarvoor?overigens ben ik dik tevreden.
Nadat de robot is ingeschakeld, reinigt hij tapijten met maximale zuigkracht.

Hallo, ga in de app naar 'Instellingen > Tapijtreinigingsinstellingen' en schakel 'Tapijtboost' in. De robot herkent tapijten en verhoogt automatisch de zuigkracht voor betere reinigingsprestaties.

PU593788 6 Verdieping
Mitz aan de kant
SG318432 7 Verdieping
We hebben 2 katten
TJ606564 8 Verdieping
Waar kan ik een Nederlandse handleiding vinden voor de Dreame X 50 ultra,
Alvast bedankt
Hallo, de bijgevoegde gebruiksaanwijzing begint op pagina 204 en bevat instructies in het Nederlands.

ZW405298 9 Verdieping
Hoe kan je de l10 instellen ivm huisdieren want we hebben twee katten.
U kunt de huisdierverzorgingsinstellingen inschakelen. U kunt ook de Tricut borstel kopen op onze officiële website, die effectief klitten in de vacht oplost.

12Volgende pagina
UID:TK777249
  • 15Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst