🎉 [Prime Day Winactie] Bedankt dat je deel uitmaakt van Dreame!

Populariteit: 119

138 Reactie

PZ102170 100 Verdieping
Mijn Dreame stofzuigt wel maar dweilt niet meer[... hebben alles geprobeerd ... is niet gelukt ... 🫩

Laatst bewerkt door PZ102170 op 5-8-2026 09:19
Als het probleem daarna nog steeds aanwezig is, kan er sprake zijn van een hardwaredefect. Neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning. Voeg daarbij uw serienummer (SN), aankoopbewijs/factuur en de resultaten van de uitgevoerde controles toe, zodat wij u sneller kunnen helpen.

E-mail: support.benelux@dreame.tech
Goedemorgen,

U kunt proberen de robot opnieuw op te starten of een fabrieksreset uit te voeren.

Resetprocedure:
Open de bovenklep en houd met een geschikt hulpmiddel de resetknop ingedrukt totdat u de gesproken melding hoort dat de fabrieksinstellingen worden hersteld.

Houd er rekening mee dat een reset alle gegevens van de robot wist, inclusief de door u aangemaakte kaarten. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
DO649586 101 Verdieping
Mijn dreame 50 lekt water aan de linkerkant bij het bakje voor reiningsmiddel met het spoelen van de dweilen. Ik heb hem 5 dagen in gebruik en lekt vanaf het begin. Iemand tips?
Controleer daarnaast of de reinigingsmiddelhouder intact is en correct is geplaatst.
4. Nadat u het vuile water hebt verwijderd, sluit u de vergrendeling van de vuilwatertank goed af en controleert u of deze correct is vastgeklikt.

5. Plaats de vuilwatertank terug in het basisstation en druk er licht op om ervoor te zorgen dat deze correct is geïnstalleerd.

6. Veeg het achtergebleven water in de basis met een droge doek weg, plaats de wasplaat terug en controleer of het probleem nog steeds aanwezig is.
2. Verwijder de vuilwatertank en controleer of de afdichtring van de tank loszit of vervuild is. Zorg ervoor dat deze correct is geplaatst en reinig hem met een schone doek (zie bijgevoegde afbeelding).

3. Controleer of de afdichtring van het waterreservoir in het basisstation correct is geïnstalleerd en niet beschadigd of ontbrekend is (zie bijgevoegde afbeelding).
Hallo,

Met betrekking tot het door u genoemde probleem raden wij aan de volgende punten te controleren:

1. Verwijder de wasplaat en controleer of de afvoeropening verstopt is. Maak deze indien nodig schoon (zie bijgevoegde afbeelding). Reinig ook de overloopsensor van de wasplaat (zie bijgevoegde afbeelding).
GT735781 102 Verdieping
I love Dreame!
GE335302 103 Verdieping
Hoe maak ik deze schoon?
image.jpg
Hallo,

Tik voorzichtig tegen het filter om stof en vuil van het oppervlak te verwijderen. Spoel het filter vervolgens af met schoon water en zorg ervoor dat het volledig droog is voordat u het terugplaatst in het stofreservoir voor gebruik.
TP641470 104 Verdieping
I love my Dreame
UW541992 105 Verdieping
L40 is top robot stofzuiger   en dweilen  dik tevreden  over apparaat
1 ...34567891011

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst