Hier stopt het schoonmaken. Of toch niet?

27 Reactie

KX735200 10 Verdieping
Kan de aqua 10 hier ook gebruik van maken ?
Marco 11 Verdieping
Ben al een tijdje aan het wachten tot het 5 juni is.
Dat hij mogelijk ook de trap op kan is de reden om de X60 te kopen. Want hier loopt die natuurlijk vast.
YH751602 12 Verdieping
Hij komt niet langs de plint in de keuken
Iris 13 Verdieping
Mijn stofzuiger loopt soms vast bij de trap (portiek) en onder mijn bed 😅, en dan die plinten…. maar de grootste vastloper ben ik zelf… ik begin enthousiast met opruimen of schoonmaken en raak dan zo snel afgeleid dat ik halverwege alweer met iets anders bezig ben. Voor ik het weet ligt er nog van alles en ben ik met een mega winter schoonmaak bezig!Daar helpt een robotstofzuiger zeker bij 😄 dan hoef ik in ieder geval niet meer te blijven hangen in dat schoonmaak-‘ik ga zo weer verder’-moment.

Laatst bewerkt door Iris op 9-6-2026 22:09
JL763882 14 Verdieping
Na de X40 Ultra Complete was ik zo enthousiast dat ik bij de launch meteen de X50 Ultra Complete heb gekocht.( En ja... ondertussen staat ook de X60 Pro Ultra Complete al bij mij thuis. 😅) Daarna heb ik hem zelfs met Red Bull laten dweilen, in de hoop dat hij vleugels zou krijgen. 😅Want laten we eerlijk zijn: er is niets frustrerender dan je robot telkens naar beneden te moeten dragen zodat hij zijn dweilen kan wassen, om hem daarna weer naar boven te brengen. En dat op een huis met 3 verdiepingen...Na een lange werkdag wil je thuiskomen en vooral niets meer hoeven doen. Vleugels heeft hij helaas niet gekregen, maar een echte klimrobot? Wauw! Dat voelt alsof ik rechtstreeks in een sciencefictionfilm ben beland.De Dreame Cyber X ziet er ongelooflijk cool uit en lost precies het probleem op waar mijn huidige robot nog vastloopt: trappen. Ik hoop dat ik binnenkort zelf mag ervaren hoe het is om een robot van verdieping naar verdieping te zien klimmen. 😇🤖

Laatst bewerkt door JL763882 op 10-6-2026 12:26
Fokje Modder 🎶 15 Verdieping
Hallo wij hebben op dit moment 8 kittens lopen en daar heeft Robbie het soms lastig mee 🤔
RZ650141 16 Verdieping
Robot Corrie zegt steeds bevestig dweilpads?
LZ064773 17 Verdieping
De mijne doet het perfect , onze kat vond het geweldig altijd een zuivere vloer
Verder heel tevreden over de klantenservice
VE113235 18 Verdieping
Bij ons pakt ie de randen onder de keuken niet, waar juist het meeste vuil ophoopt.
Daarnaast lukt het niet om het rond de eettafel netjes te krijgen, het is een kruispoot en er staan 6 stoelen om ovale tafel.
Krijg ik eigenlijk ook respons op mijn probleem of waar kan ik heen met mijn probleem?
FS243287 19 Verdieping
Bij de trap en de drempels en bij spiegelende stalen frames

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst