[Ecceluxe™ Slim] ☕ Dreame Coffee Moments | Deel jouw koffiemoment & win een espressomachine

22 Reactie

Mavi 10 Verdieping
Voor mij was een van de allermooiste koffiemomenten twee jaar geleden op Bali, Indonesië. Wij hadden een jeep tour gemaakt naar een slapende vulkaan (de Batur). In alle vroegte met jeeps de berg op en eenmaal aangekomen bij de top kwam er aan de horizon een diep oranje gloed tevoorschijn, gecombineerd met een pikzwarte nachthemel. De zon kwam langzaam onhoog boven de valei. Het was zo'n ontzettend mooi gezicht in volledige rust. Geen geluiden, alleen maar mijn vrouw en ik (en de bestuurder van de jeep) en voor de rest absolute stilte. Daar dronk ik een van mijn beste koffies ooit. Het land van de oorsprong van de koffieboon. De zon kwam steeds verder op, de valei lag nog onder een zachte deken van de ochtendnevel. Terwijl ik dit typ krijg ik alweer kippenvel.
IMG_0781.jpeg
Jeff 11 Verdieping
..zzzccvvvv
Sabrina 12 Verdieping
Dit was een heel bijzonder en onvergetelijk koffiemoment in Parma (Italie) Een heerlijk cappucino, mooi gepresenteerd in de Italiaanse ochtendzon! Wat wil een mens nog meer?😎 Op vakantie gaan we altijd op zoek naar de beste koffietentjes in de buurt en dit was een schot in de roos! Hopelijk kan ik deze zomer nog meer fijne koffiemomentje creeeren in onze zonnige tuin met de prachtige espressomachine van Dream ecceluxe! 💜
7b57f972-6cf2-41f8-9725-73fd33c58a13.jpeg
Yourivdv 13 Verdieping
Mijn koffiemoment tussen de drukte van de dag-

Niet elke koffiepauze vindt plaats in een gezellig café met zachte muziek op de achtergrond. Soms ontstaat een bijzonder koffiemoment juist op de meest gewone plekken.

Deze foto werd genomen tijdens een drukke werkdag op kantoor. De agenda zat vol, mijn mailbox bleef zich vullen en de volgende afspraak stond alweer voor de deur. Het was zo’n dag waarop je van taak naar taak vliegt zonder echt even stil te staan.

Voordat ik verderging, pakte ik mijn vertrouwde thermobeker. Geen luxe latte art, geen uitgebreide koffiespecialiteit. Gewoon een goede kop koffie die ik die ochtend thuis had gezet en had meegenomen voor onderweg.

Mijn thermobeker hield de koffie urenlang warm, maar voor mij ging het op dat moment niet om de temperatuur. Het ging om die korte pauze tussen alle drukte door. Even geen deadlines, geen meldingen en geen afleiding. Alleen de vertrouwde smaak van koffie en een paar minuten rust om mijn hoofd leeg te maken voordat de werkdag weer verderging.

Terwijl ik om me heen keek naar de lege tafels, de schermen en de stille momenten tussen de werkzaamheden, realiseerde ik me opnieuw waarom ik zo van koffie houd. Het is meer dan alleen een drankje. Het is een klein dagelijks ritueel dat me helpt om even op adem te komen en opnieuw focus te vinden.

Wat deze thermobeker extra bijzonder maakt, is dat hij al jarenlang met me meegaat. De buitenkant laat inmiddels de sporen van talloze werkdagen, vergaderingen en reizen zien. De verf is hier en daar versleten, maar juist daardoor vertelt hij zijn eigen verhaal. Elk krasje herinnert aan een moment waarop koffie een vaste metgezel was tijdens een drukke dag.

Misschien is dit geen perfecte koffie-opstelling of een foto uit een trendy koffiebar. Maar het is wel een eerlijk en authentiek koffiemoment. Een moment dat voor mij precies laat zien waar koffie om draait: niet alleen genieten van een goede smaak, maar ook bewust even de tijd nemen voor jezelf.

Sommige koffiemomenten zijn groots en bijzonder. Andere duren maar een paar minuten. Maar juist die kleine momenten kunnen een gewone werkdag veranderen in iets dat je bijblijft.
IMG_2105.jpeg
Jeff 14 Verdieping
Wij houden van koffie momentjes!! Samen, met de familie, op vakantie, thuis, of lekker in tuin! Het maakt niet uit waar! Goeie koffie is wel een vereiste, dus met zo’n mooi apparaat moet dat geen probleem zijn!! ☺️

Hier een foto van 1 van die heerlijke koffie momentjes met onze zoon op vakantie!
8bdc98d3-082b-4f44-aaa6-c51151247fc6.jpeg
wenwen 15 Verdieping
Dit is mijn ultieme koffiemoment: genieten van een kopje koffie met een heerlijke chocoladecake, omringd door rust en zonneschijn. ☕🍫☀️ Elke slok smaakt naar ontspanning!
IMG_4576.jpeg
Extra Time 16 Verdieping
Beste mensen van Dreame, ontzettend bedankt! Ik/wij zijn er ontzettend blij mee. Op naar heel veel lekkere en ontspannen koffiemomentjes!
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst