[DreamePrimeDay] Deel je Dreame-aankopen en maak kans op GRATIS producten en extra punten!

12 Reactie

Rafifa 10 Verdieping
Moet ik tijdens deze actieperiode specifiek een product uit de Prime Day-aanbiedingen kopen, of is elke bestelling via jullie officiële website tijdens de actieperiode om mee te doen?
@Dreame Forum
sketie 11 Verdieping
Sindskort dreame l40 s pro ultra gekocht Makkelijk om te instaleren Whoo wat werkt dat goed zeg Stofzuigen dweilen gewoon super Heb twee raskatten en heel veel haar Sinds mn man kort geleden is overleden en ik zelf reuma heb .kon ik het helaas niet goed meer het doen en nu ik deze heb gekocht wil niet meer zonder .zo schoon en fris alles Heb mn dreame sketie genoemd .omdat mn man me altyd zo noemde en onze trouwdag  .Raad iedereen dit product aan super blij mee Mn twee katten vinden hem gewoon geweldig Gaan er achter aan denk dat er binnenkort iemand mee gaat liften hahaha mooiste is ook nog kan mee kijken en fotos maken Mn dag kan niet meer stuk zonder mn sketie

Laatst bewerkt door sketie op 25-6-2026 17:03
Mouryom 12 Verdieping
Heb nog een dag ga zeker eventjes kijken.
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst