📢Meld u nu aan! Word tester van een huisdierproduct🐱

28 Reactie

Erna 10 Verdieping
Goedemorgen, wij hebben nu de stofzuiger met dweil en deze bevalt prima! We hebben 4 langharige katten rondlopen dus ik ben erg benieuwd naar dit product!
1000052577.jpg
UX696241 11 Verdieping
Wij zouden heel graag het nieuwe product uit willen proberen, omdat wij 6 katten hebben die de nodige rommel achterlaten, onze Dreame L40 ultra werkt al perfect voor alle kattenbak korrels die overal en nergens liggen. Een extra om de omgeving perfect schoon te houden zou helemaal geweldig zijn, en met 6 katten denk ik dat we bij uitstek geschikt zijn om een nieuw product te testen.
AV719021 12 Verdieping
Tuurlijk wil mijn teckel testen wat jullie hebben uitgevonden.
LT119044 13 Verdieping
Ik ben een copywriter met 3 katten EN een hond die lijkt op een kat. 😎 Verliefd op onze Stoffel, de Dreame die hier sinds kort dapper de beestenboel onder controle houdt. Bestaat er nog een beter product?!
GN443069 14 Verdieping
wij hebben thuis een kat en zeer enthousiast over jullie producten. Graag willen we deel uitmaken van deze test en vanuit daar onze review te geven.
LN750895 15 Verdieping
Wij hebben een huishouden met twee katten, in een huis met meerdere verdiepingen. Naast de standaard verharing, heeft een van onze katten wat last van incontinentie. Althans wij hebben er last van. Mocht jullie nieuwe product dat ook kunnen schoonmaken, dan zijn we de ultieme test case.
ND908048 16 Verdieping
Ja wij testen ook graag , katten en kinderen in huis. Ben benieuwd wat het mysterieuze product is 😺
IMG_1922.jpeg
WA052527 17 Verdieping
Jullie maken mij nu al nieuwsgierig naar jullie nieuwe producten. We dragen graag bij aan de ontwikkeling en innovatie van nieuwe producten en zullen kritisch meedenken en bijdragen.

Wij hebben 4 katten die in de zomer naar buiten kunnen gaan, maar in de winter binnen blijven. en door jullie robot stofzuiger hebben wij al meer tijd voor ons zelf. En hoeven we niet elke dag meer zelf te stofzuigen en te dweilen. Dus zijn heel benieuwd wat het is.
63891640-7d18-4944-ae20-2be72fa6fbd9.jpeg
FX565953 18 Verdieping
Lang twijfelen hebben we de Dreams x50 genomen met een leonberger veel haar en kwijl in huis. Ongekend hoe die dit schoonhoud
YF266447 19 Verdieping
Lijkt me geweldig hieraan mee te doen! Ben al erg fan jullie producten!
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst