💡We zijn benieuwd! Hoeveel Dreame-producten heb je thuis?

Populariteit: 64

63 Reactie

Tanja 10 Verdieping
Help help 1 dweilpad steekt uit of is dat normaal
En na een algehele reiniging voert ie het water niet af naar de bak dus er zit allemaal water onderin dus blijven dweilpods ook nat
Wat nu
Gijs 11 Verdieping
Nu een week aan genieten van onze ultra x 50 robot stofzuiger en erg tevreden over het resultaat!  Blij met onze aankoop ondanks het hoge bedrag voor een stofzuiger.
OT313010 12 Verdieping
Robot stofzuiger l40 ultra
MH803456 13 Verdieping
Wij hebben de X50 robotstofzuiger, aangeschaft ivm geplande operaties aan de beide polsen.
Heel fijn dat er nu goed wordt gestofzuigd en gedweild. Heel tevreden met de resultaten!
30711.jpg
SD648151 14 Verdieping
X50 Ultra compleet
ZA007580 15 Verdieping
Ik heb sinds 2 weken de X50 Ultra Complete (wij noemen hem James) en kan nu al niet meer zonder hem! 🙌
Die van ons heet Dusty 🤭

roffel 16 Verdieping
Wij hebben sinds 3 mnd de l40 ultra ae in huis en super blij mee. Alleen enige puntje is dat de robot ook het tapijt dweilt terwijl ik ik heb ingesteld dat hij dat mag vermijden ,hoe krijgen we dat opgelost
Anouk G 17 Verdieping
Wij hebben de x50 ultra.
RG029916 18 Verdieping
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik de dreame ultra 2 gen merk ik dat wanneer ik aangeef dat er gestofzuigd en gedweild moet worden, de robot alleen stofzuigt. Daarbij slaat hij sommige plekken over, zoals het tapijt en de hoeken.
KE460877 19 Verdieping
Zie weinig oplossingen voor de genoemde problemen

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst