📢【Producttester gezocht】Het geheim achter moeiteloos kreukvrije kleding

19 Reactie

YA559722 10 Verdieping
Ik zou deze graag willen testen. Hopelijk ben ik dan sneller klaar met strijken.
FU953834 11 Verdieping
Wij zouden graag het Dreame Rotafly Stoomapparaat testen, omdat we al fan zijn van Dreame! We gebruiken momenteel met veel plezier de robotstofzuiger met dweilfunctie. Een echte uitkomst in ons drukke gezinsleven waarin we beide werken en kinderen hebben.

Strijken schiet er vaak bij in, dus een efficiënt stoomapparaat zou voor ons het verschil maken. We zijn benieuwd of het Dreame-stoomapparaat net zo slim, krachtig en gebruiksvriendelijk is als de robotstofzuiger.

We vinden het leuk om eerlijke reviews te geven en delen graag onze ervaringen op het forum met duidelijke foto's en video's. Hopelijk mogen wij deze test doen en bij het release andere enthousiast maken over dit nieuwe product!
1000087311.jpg
Iman 12 Verdieping
Ik meld me met veel enthousiasme aan als producttester, omdat ik recent de Dreame X50 Ultra Complete – Black cadeau heb gekregen. Eerlijk gezegd had ik dit merk zelf waarschijnlijk niet direct gekozen, omdat ik jarenlang een trouwe Dyson-fan was en vrijwel alles van dat merk in huis had. Juist daarom was ik zó positief verrast: de prestaties, het design en het gebruiksgemak van de X50 Ultra hebben mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Ik ben inmiddels echt fan geworden van Dreame.

Deze ervaring maakt mij extra nieuwsgierig naar het Dreame Rotafly Stoomapparaat. Ik gebruik momenteel een hoogwaardig stoomstrijkijzer van Tefal, dus ik kan goed vergelijken en kritisch testen. Als dit stoomapparaat net zo goed presteert als mijn ervaring met de X50 Ultra, dan verwacht ik opnieuw een product dat boven verwachting uitpakt.

Ik gebruik huishoudelijke apparaten intensief en vind het leuk om mijn ervaringen te delen. Ik test grondig, let op details en maak duidelijke foto’s en video’s die andere gebruikers helpen bij hun keuze. Uiteraard houd ik mij strikt aan alle voorwaarden en het privacybeleid. Ik zou het geweldig vinden om dit product te mogen testen en mijn enthousiasme te delen met de Dreame-community!
Robert 13 Verdieping
Wij hebben de X50 Ultra en een hairdryer van jullie thuis en zijn daar super tevreden over. Sinds kort ook de Tasti air fryer! Dit werkt heel anders dan de standaard air fryer en vinden we super leuk om uit te vogelen. Wij kijken erg uit naar nieuwe apparaten van jullie en zouden deze dan ook graag uittesten. Ik sla nu het strijken vaak over, en een stoomapparaat zou een super oplossing zijn!
Laurien 14 Verdieping
Ik zou het superleuk vinden om dit product te mogen testen. Ik heb al een Dreame stofzuiger in huis en daar ben ik oprecht heel tevreden over. Juist die positieve ervaring maakt dat ik nieuwsgierig ben naar andere producten van Dreame.

Eerlijk is eerlijk: ik heb een haat-liefdeverhouding met strijken. Ik kan slecht tegen gekreukte kleding, maar een strijkplank tevoorschijn halen stel ik het liefst zo lang mogelijk uit. Daarom lijkt het mij heel interessant om een stoomapparaat te testen dat kleding snel en makkelijk kan opfrissen.
TW062563 15 Verdieping
Bij ons thuis is de strijk inmiddels uitgegroeid tot een mythisch fenomeen. Hij ligt er… kijkt ons aan… en groeit. Ondertussen rijdt onze robot dweilstofzuiger (Dream X50 Ultra) trouw zijn rondjes alsof hij wil zeggen: “Ik doe mijn deel al hoor.”

Tijd voor versterking. Daarom willen wij heel graag de Dreame Rotafly Stoomapparaat testen. Niet alleen om de strijk eindelijk te verslaan, maar ook om te ontdekken of dit apparaat écht het verschil maakt in een huishouden waar gemak en tijd schaars zijn (en kreukels nooit).

We zijn benieuwd of de Rotafly net zo’n held kan worden als onze robotstofzuiger en of strijken eindelijk minder voelt als een straf en meer als… nou ja, bijna leuk 😉

Kortom: wij stellen ons huis, onze was én onze kreukels graag beschikbaar voor deze test!
AX135421 16 Verdieping
Lijkt ons heel interessant om in aanmerking te komen. Ik heb een tweedehands kledingwinkel en 2 jonge kinderen heb veel strijkwerk. Heb sinds kort jullie robot stofzuiger en ben daar super enthousiast over!
RM029942 17 Verdieping
Ik zou dit heel graag willen testen voor de blouses die gebruik voor het werk. Deze stapelen zich nu steeds op qua voorraad omdat met de hand strijken vervelend en lastig is.
HT781732 18 Verdieping
Met 2 tieners die zorgen voor een berg was (soms meerdere outfits op 1 dag…) maar is een verlichting in de strijk meer dan welkom.

We zijn als gezin altijd nieuwsgierig naar de nieuwste ontwikkelingen en merken dat de nieuwste generatie robots daadwerkelijk werk uit handen nemen.
Waar bijvoorbeeld een robot stofzuiger eerst ondersteunend was, is de huidige generatie zo goed dat ze het beter doen dan ik het zelf kan.
Ik ben heel benieuwd of dat met deze stoomrobot ook zo is.

Lang verhaal kort; we willen graag voor jullie testen en zullen een eerlijke unboxing en gebruikersreview schrijven.
VV994085 19 Verdieping
Wij zouden het erg leuk vinden om producten te gaan testen. Tevens hebben wij afspraken gemaakt met onze twee dochters van 21 en 19 dat als wij deze test mogen uitvoeren. Zij ook zelf moeten gaan strijken en mee doen aan de test. Dus jullie hebben dan iemand die al jaren strijkt en twee die het nog nooit hebben gedaan.
12
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst