Verzameling van suggesties voor verbetering van de klantenservice-ervaring

34 Reactie

XX224427 10 Verdieping
Hoe kan ik camera voor video en foto verbinden. Na 3 keer op de docking knop tikken of 3x die knop indrukken, krijg ik geen voice promt om de code in te voeren.
*Let op: Zorg ervoor dat uw inlogregio in de app is ingesteld op Zuidwest-Europa. Als u apparaten deelt tussen verschillende regio's, kunnen technici de gedeelde informatie niet ontvangen.

Op basis van deze informatie zullen we een gedetailleerde analyse uitvoeren en u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden. Bedankt voor uw medewerking en geduld.
Probeer het nogmaals volgens de instructies in de gebruikershandleiding. Als het nog steeds niet lukt, geef dan de volgende informatie door:

Serienummer (SN) van het apparaat

Een video waarin u geen spraakprompt hoort

Deel vervolgens het apparaat: Klik op de drie puntjes "..." in de rechterbovenhoek --- klik op "Apparaat delen" --- voer de account-ID van ons technische team in: CN832736 (Tina Wang) --- klik op "Delen".
Controleer en update de app-versie. Ga naar de App Store/Google Play Store en update de Dreame-app naar Android 2.0.4, iOS 2.03-585 of hoger. Voordat u Live Video kunt gebruiken, moet u akkoord gaan met het "Privacybeleid voor realtime camera". Start de robot opnieuw op en probeer het nogmaals.
Hallo,

Controleer eerst of uw huidige apparaatmodel deze functie ondersteunt. Zorg ervoor dat u bent ingelogd in de app en dat uw apparaat online is. Ga naar de pagina Live video en druk vervolgens drie keer op de oplaadknop om te controleren of u de gesproken instructies van het apparaat hoort.
Steef 11 Verdieping
Hallo, ik heb de dreame x50 en heb last dat de dweilpads de heletijd vast lopen gewoon in een lege plek van de kamer, bij deurpost enz.
De robot doet niks meer hierna en moet hem steeds zien uit te krijgen en weer ingeschakelen dat hij terug kan naar het oplaadstation.
Is daar een oplossing  voor?
Stephanie
Helaas staat de stofzuiger in de kamer stil.
De melding die gegeven word: verwijder het vreemde voorwerp.
Ruim ook eerst stroomkabels en andere spullen op voordat u gaat stofzuigen om te voorkomen dat ze in de knoop raken en de dweilpad vastloopt.

Selecteer in de app de modus "Veeg en dweil" onder "Reinigingsinstellingen". Sommige van onze modellen ondersteunen het automatisch bevestigen en verwijderen van de dweilpad. Als u problemen ondervindt, probeer dan de robotstofzuiger opnieuw op te starten.

Met vriendelijke groet,
Hallo,

Zorg ervoor dat de dweilpad goed op de dweilschijf is bevestigd voordat u begint met stofzuigen. Als de dweilpad na meerdere keren gebruik ongelijkmatig is of niet goed vastzit, moet u deze zo snel mogelijk vervangen.

Wanneer de robotstofzuiger over tapijt, drempels of kleine opstapjes rijdt, kan de dweilschijf vastlopen. We raden aan om zones in te stellen waar niet gedweild mag worden, zodat de robotstofzuiger de dweilpad niet in deze zones brengt.
TO090968 12 Verdieping
Sidebrush geeft telkens opnieuw error zonder zichtbaar haren o.a. verstrikking. Teleurgesteld. Dit al na 5 maanden.
Hallo,

Als u hebt gecontroleerd of de zijborstel niet vervormd is of vastzit met vreemde voorwerpen, en of de zijborstel correct is gemonteerd, maar u nog steeds valse alarmen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp. Vermeld bij uw contactaanvraag uw serienummer (SN) en factuur en leg het probleem uit, zodat we het sneller kunnen oplossen:

E-mail: support.benelux@dreame.tech
BarnOwl 13 Verdieping
IK zie geen mogelijkheid om een review te plaatsen op jullie site.
Dus dan hier maar even (Ik heb dit ook geplaatst op het robotmaaier forum van Tweakers)

Ik heb hier zo'n 4500 m2 en ik heb hem gisteren voor het eerst gebruikt en ik moet zeggen: Wat een geweldig ding!

Eerst begon ik te maaien met de regensensor aan maar dat ging 20m goed en daarna ging die terug naar het oplaadstation. Ik heb hem daar gelaten en gewacht to gistermorgen. Ik zag dat het gras aardig droog was maar had toch op aanraden van een FB groep de regensensor uitgelaten omdat hier meer mensen mee zitten.

Verder heb ik een Zone 1 gemaakt van 2500m2 en deze is keurig voltooid op 6,5 cm hoogte. Hij deed er met zijn vervangbare 36v 10mAh lipo pak 3 ladingen (Ca. 1,5 uur per lading) ca. 15 uur over en 's nachts heeft hij de taak keurig afgemaakt.

Verder heb ik de Dreame helpdesk 2 x gemaild en binnen een dag een intelligent antwoord gekregen op mijn vragen.

Jeroen
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst