Verdien € 50 op de officiële Dreame-website!

18 Reactie

TW114545 10 Verdieping
Top apparaat, maakt goed schoon en loopt niet vast!
WQ313723 11 Verdieping
Wat een top oplossing ik wil nooit meer zonder!
Usame Altinisik 12 Verdieping
Uitstekende ervaring met de Dreame L40s Pro Ultra

Ik gebruik de Dreame L40s Pro Ultra nu enige tijd en ben zeer tevreden over de prestaties. De zuigkracht is sterk en het dweilen gebeurt grondig, ook op moeilijk bereikbare plekken en tapijten. De robot maakt een nauwkeurige kaart van de woning en beweegt zich efficiënt door de ruimtes.

De automatische stofafzuiging en het zelf reinigen van de dweilpads maken het dagelijks gebruik bijzonder comfortabel. Via de app is alles eenvoudig in te stellen en aan te passen. Bovendien is het geluidsniveau aangenaam laag.

De Dreame L40s Pro Ultra neemt mij veel werk uit handen en levert constant goede schoonmaakresultaten. Een echte aanrader voor wie gemak en kwaliteit zoekt.
VS873901 13 Verdieping
Sinds 3 weken eigenaar van de Dreame L40 ultra AE. Hiervoor een ander merk robotstofzuiger gehad en wauw wat een verschil! Ik dacht dat ik tevreden was met de vorige stofzuiger maar nee! Sinds ik de Dreame heb merk ik pas hoe schoon mijn vloer is. De zuigkracht is mega goed, de camera en Ai herkenning is fantastisch en zorgt ervoor dat ik zelfs kan meekijken als ik niet thuis ben. Ik hoef alleen schoon water erin te doen en het vieze water 1x in de zoveel tijd eruit te halen. Bij ons gaat ie met kleine kinderen 2x per dag aan waardoor onze vloer altijd super schoon is ondanks de kinderen van alles laten vallen.
image.jpg
QM909841 14 Verdieping
Ik heb sinds een paar dagen de Dreame Ultra AE robotstofzuiger. Wat een geweldig apparaat! De oppervlakten zijn veel schoner dan reinigen met de hand en ik heb een geweldige ontlasting ivm mijn lichamelijke klachten en houd superveel tijd over voor andere dingen in huis.
Helemaal top!
ND005779 15 Verdieping
Top stofzuiger! Zuigt, dweilt en weinig onderhoud. Degelijke brouwkwaliteit en intuïtieve app. 👌👍
HE351449 16 Verdieping
Prima robotstofzuiger

Zeer tevreden over deze Dreame robotstofzuiger. Sterke zuigkracht, goede navigatie en eenvoudig te bedienen via de app. Hij maakt grondig schoon en bespaart veel tijd. Fijn geluidsniveau en goede prijs-kwaliteitverhouding. Zeker een aanrader!
XD537185 17 Verdieping
Wat een aanwinst is de L40 ultra , net nog de gang tussendoor gedweild ivm de sneeuw. Ik kan mijn huis even snel schoonmaken zonder eerst alles aan de kant te zetten. Elke dag stofzuigen en dweilen. De app is heel makkelijk in gebruik en ik ben niet handig met techniek. Het kost wat maar ik heb er nu al heel veel profijt van.
ID968860 18 Verdieping
Vandaag deze L10S 3gen aangeschaft. Ik ben benieuwd of deze goed aan onze wensen gaat doen. Gezien de vorige en wel van een andere merk het heeft begeven. We gaan t mee maken ☺️👍🏼
image.jpg
12

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst