Hier stopt het schoonmaken. Of toch niet?

27 Reactie

Grada 20 Verdieping
Gaaf, zo'n trappen stofzuiger..🙏🍀
EE138541 21 Verdieping
Mijne komt op alle plekken die ik graag wil. Natuurlijk niet bij opstakels waar hij niet tussen past. Echter vind ik dat hij minder goed zuigt. Er blijft vanalles liggen op plekken waar hij goed bij kan. De zak is leeg gemaakt en de rollers zijn ook schoon gemaakt. Waar kan het aan liggen?
wenwen 22 Verdieping
Zuigt en dweilt die niet altijd alle hoekjes. Voor de rest zeer tevreden ermee.
Marco 23 Verdieping
Bij mij heeft die moeilijkheden met een rand van 5cm. Hij kan het wel zoals in eerder geposte video’s. Tijdens zijn schoonmaakroutine kan hij het opeens niet meer. Na de routine gaat hij op weg terug naar het Dock en moet hierbij over een hoge drempel. Doet ineens een andere klimbeweging dan hij eerder wel goed deed. Waardoor de X60 zichzelf automatisch terug zet naar de fabrieksinstellingen. Klantenservice is er mee bezig om hier naar te kijken. Hebben anderen hier ook last van?
IMG_5628.jpeg
EV235938 24 Verdieping
De accu was leeg net voordat de stofzuiger de oprit van zijn huisje had bereikt
Ramoon van der Horst 25 Verdieping
Heb sinds kort de nieuwste Robotstofzuiger.
Begint nu kuren te krijgen, gaat onder de kast of bank waardoor er nu diepe krassen op de bovenkant zit erg zonde.

Kan niet over een kleine salontafel steun heen is nog geen 2 cm.
Gaat wel over de water/ voerbak van de hond over waardoor die vast komt te zien of alles met geweld aan de kant beukt.

Zet ik de salontafel op de bank gaat die niet de plek stofzuigen en dweilen wat die tafel heeft gestaan.

Robotstofzuiger was zeker niet goedkoop en ook het geld zeker niet waard.
Nog meer mensen die dit ervaren of heen ik gewoon pech ?
123

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst