Welke huisdieren heb jij?

44 Reactie

RI326838 20 Verdieping
Kan Iemand mij vertellen hoe je nog meer kan  scannen als je al gescand hebt
d@ni3lle 21 Verdieping
Zijn er ook speciale robotstofzuigborstels voor kattengrit? Nu schiet de robot alles alle kanten op, hij zuigt het niet op.
Hallo, u kunt handmatig de maximale zuigkracht inschakelen en de dieptereinigingsmodus selecteren om te kijken of dit de situatie verbetert.

MT031447 22 Verdieping
Ik kan er ook niet goed uitkomen hoe het apparaat alleen kan stofzuigen en niet beide combinaties dweilen en zuiden doet. Wil hem graag dagelijks laten zuigem en om de dag dweilen
Hallo, u kunt dit instellen in Opruimen plannen.

UH998119 23 Verdieping
Mijn X40 U doet mijn hele huis goed stofzuigen behalve mijn keuken.... wat heel raar is want er staan geen onderdelen in de weg. Ik heb het idee dat de lelijke gekleurde vloertegels (vorige eigenaar) de kwaliteit van de sessies beïnvloed. Kan dit kloppen en zou ik mijn stofzuiger hier beter in kunnen "trainen"?
We raden aan om het zuigvermogen aan te passen naar maximaal om te zien of dit de situatie kan verbeteren.

Hallo, de kleur van de tegels beïnvloedt over het algemeen niet de schoonmaakkwaliteit, maar het materiaal van de tegels kan dat wel.

123
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst