📢Meld u nu aan! Word tester van een huisdierproduct🐱

28 Reactie

suzanne koole 20 Verdieping
Oh ik zou dit graag doen.. Ik heb naast 3 kinderen ook nog 2 honden (Pomsky’s) dus een hoop haar en nog een langharige poes (Ragdoll) en ik denk maar zo dat ik dit goed zou kunnen testen.. Niet maar half half maar echt goed! Fingers crossed 🤞🏻
AO522560 21 Verdieping
We hebben vandaag de x50 in gebruik genomen en zijn zeer enthousiast! We zouden ons graag willen aanmelden als test panel samen met onze kat Frenkie een super lieve Britsekorthaar
713f4d40-d1a9-49dd-a128-76a030272666.jpeg
WI780244 22 Verdieping
Hoi dreame team,
Denk dat wij de ideale tester kunnen zijn. We hebben 2 Bengaalse poezen en een Belgische herder. Ik zelf ben allergisch voor veel dingen incl de huisdieren, dus het moet hier goed schoon blijven. We hebben sinds enkele dagen de dreame x50 master en tot nu vinden we t een geweldig apparaat. Ben benieuwd wat er te testen valt !
Grt Els & Michel
SS098028 23 Verdieping
Een kattenhiushouden is het hier zeker. Met 4 van die donderstenen in huis zijn wij zeker in om een nieuw product te testen. We hebben sinds kort de robotstofzuiger en zijn hier heel tevreden over.
Dreame Forum 24 Verdieping Discussiestarter
Hartelijk dank voor jullie enthousiaste deelname!
We bekijken momenteel alle aanmeldingen zorgvuldig en zullen de definitieve resultaten zo snel mogelijk bekendmaken.
De geselecteerde producttesters worden vermeld in een vastgezet commentaar en via het bij het forumaccount geregistreerde e-mailadres gecontacteerd.
Wij wensen jullie een fijne dag!
DL106464 25 Verdieping
Ik ben thuis in dienst van 2 geweldige katten. (Zo is het nou eenmaal met katten.. ;) )
Ik ben dol op reviewen en schrijven. Dus ik schrijf met liefde een toffe review voor een product voor m’n 2 jarige kids!
4413e887-749c-411e-894d-ba57ba3802bd.jpeg
KW996554 26 Verdieping
wij hebben nu de Dreame X40 ultra complete en ook voor onze huisdieren, 2 katten en 1 hond, werkt deze prima. Wij zijn benieuwd of jullie nieuwe product ook van dezelfde kwaliteit is. En of ons schoonmaakwerk hierdoor ook weer makkelijker wordt, hebben een grote leefruimte
IP680645 27 Verdieping
Wij hebben in onze familie div gezinnen met maine coons, zou graag het product testen!
ZC826205 28 Verdieping
Hoi Dream-team,
Wij zijn een beetje laat maar zo enthousiast!
Proberen nog kans te maken 😄
We wonen samen met drie katten — oftewel drie wandelende haarballen met een eigen wil. Sinds vorige week hebben we de Dream Ultra X50 in huis, en eerlijk… hij verdient bijna een vierde voerbak! 🦾🐱 Deze robotstofzuiger is onze nieuwe held in de strijd tegen kattenharen en kattenbakgruis. We zouden het superleuk vinden om meer Dream-producten te testen — als het onze katten én ons huishouden aan kan, dan kan het alles aan! 😹✨ Groet Helene
123
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst