💡We zijn benieuwd! Hoeveel Dreame-producten heb je thuis?

Populariteit: 64

63 Reactie

VH859858 20 Verdieping
Ik heb sinda vorige week de robotstofzuiger l10s ultra gen 2. Maar ik vind dat hij overdreven lang bezig is met een cyclus van 1x. Mijn huis is amper 70m2 maar hij doet letterlijk ruim 180-200 minuten over met stofzuigen en dweilen. Ik vind dit gewoon superlang. Zuigkracht etc wil ik niet verlagen want ik wil echt dat hij ook goed schoonmaakt, dat is ook waarom ik het gekocht heb.
Sandra94 21 Verdieping
Wij hebben de Dreame L10s Ultra Gen 2 waar we ontzettend dankbaar mee zijn. Ik ben zelf chronisch ziek en het neemt mij zoveel werk uit handen en zo ook mijn man. ❤️ En een hele fijne, lichte föhn van dreame die totaal niet zwaar in de hand ligt en dus heerlijk is om mee the föhnen! Ik zou best nog een robot voor boven willen, maar momenteel is de portemonnee helaas leeg. 😬
RM029942 22 Verdieping
Wij hebben de x50
LI553333 23 Verdieping
L40s Pro Ultra
Markvoortjes 24 Verdieping
Wij hebben een Dreama XL50 robotstofzuiger en hij bevalt heel goed. Wat een werk neemt hij uit handen! De drempel van 3 cm naar de badkamer neemt hij moeiteloos.
BP419285 25 Verdieping
My robot has issues to find its base station, when returning to clean. It just randomly drives around. Sometimes it will find it after an hour, sometimes just not at all. Is there anything I can do to improve this? Cleaning is superb!
ENSAR 26 Verdieping
Wat een prachtig product
JY074271 27 Verdieping
L40Ultra AE
DZ906820 28 Verdieping
Helaas allerlei krassen op m’n lamel parket na de eerste keer schoonmaak… teleurgesteld dat hierover nergens iets genoemd staat… er zitten echt overal beschadigingen…
HP325599 29 Verdieping
Hai
Ik heb een l10 gen ultra 2, vanavond zie ik ineens een grote plas liggen met schoonmaakmiddel uit het reservoir. De robot is de afgelopen 3 dagen niet gebruikt.

Iemand een idee wat het kan zijn? Gisteren was er niets

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst