📢【Producttester gezocht】Het geheim achter moeiteloos kreukvrije kleding

42 Reactie

DM067879 20 Verdieping
Dit zou voor mij de uitvinding zijn. Sinds kort de Dreame L40 pro ultra binnen dus nu tijd om het strijken weer op te pakken. Normaal een hekel hieraan maar zou toch goed moeten komen hiermee! Ben benieuwd! Een maatje voor onze Willempie!
MN000282 21 Verdieping
Wij zouden graag in aanmerking komen om het product te testen, juist omdat wij een gezin zijn met vier kinderen. In een druk huishouden is kledingverzorging extra belangrijk én uitdagend: schoolkleding, sportkleding en dagelijkse outfits moeten er snel weer netjes uitzien.

Wij zijn op dit moment erg enthousiast over onze nieuwe Dreame robotstofzuiger en ervaren hoe eenvoudig en gebruiksvriendelijk dit product is in het dagelijks gebruik. Op basis van deze positieve ervaring verwachten wij ook veel van het Dreame Rotafly Stoomapparaat.

Het apparaat zal bij ons intensief en veelzijdig worden gebruikt, waardoor wij een eerlijke en goed onderbouwde review kunnen geven. Uiteraard zullen wij onze ervaringen zorgvuldig delen met duidelijke foto’s en video’s en houden wij ons strikt aan het privacybeleid vóór de officiële lancering.
HB996863 22 Verdieping
Ik ben een mama van 28 jaar met 2 kids en een partner, daarnaast werk ik parttime. Ik wil de uren die ik heb zo min mogelijk huishoudelijke taken doen. Daarom zoek ik naar manieren om dingen efficiënter en dus minder tijdrovend te maken wat betreft het huishouden.

Zo heb ik de x50 dreame gehaald en kijk ik ernaar uit om ook dit strijkproduct uit te proberen. Zodat ik dit ook kan delen met mensen die dichtbij mij zitten om ook hun leven te vergemakkelijken. Mijn motto is altijd: maak het leven zo gemakkelijk mogelijk!
HA436800 23 Verdieping
Graag zouden wij dit apparaat willen testen en meewerken aan een eerlijke review! Eigen bedrijf en een huishouden van 5 personen, dus een goed stoomapparaat is van harte welkom. Mijn tienerdochters zijn goed met social media en filmen en volgens mijn man/familie/vrienden kan ik heel enthousiast vertellen over een high tech product in het huishouden. Ben dol op ‘modern huishouden’ en kan daar dan ook heel enthousiast over zijn. Bovendien ben ik iemand die (bijna) alles strijkt en dus veel uren in de week er tijd aan spendeer.
LR878992 24 Verdieping
Hallo, ik zou heel graag deelnemen aan deze test! Ik ben een fervent strijker en besteed wekelijks minimaal 2.5 uur aan het strijken van blouses en andere zaken. Ik sta daarom open voor ervaringen waardoor deze taak verlicht wordt!! Ik hoop dat u mij opneemt in de selectie. Groetjes Ingrid.
UC508324 25 Verdieping
Allereerst de beste wensen!

Nou ik zou dit wel willen testen! Ik haat strijken! En heb sinds 1 week de robot stofzuiger van jullie in huis, en is nu al mijn meest gewaardeerde vriend. Zo’n vriend wil ik nog wel een!!

En als ik er tevreden over ben zal ik dit ook nog delen met mijn volgers. Dit zijn er op Facebook 10.000 en 6600 op Instagram. Dus ja doe heel graag mee😅

Liefs Monique
Curlyboost.com
UC508324 26 Verdieping
Ik vergeet te zeggen dat ik ondanks ik strijken haat, ik wel àlles strijk! Dus zou er wel eens minder chagrijnig van willen worden. Bovendien is mijn huidige strijkijzer aan vervanging toe.
HM719455 27 Verdieping
Geachte Dreame Team,
Met veel enthousiasme willen wij ons aanmelden als tester voor het Dreame Rotafly Stoomapparaat. Als enthousiaste gebruikers van innovatieve huishoudtechnologie en met een passie voor efficiëntie en kwaliteit, geloven we dat dit apparaat perfect aansluit bij onze visie op het verbeteren van dagelijks schoonmaakgemak.
Waarom willen wij tester worden?
Ervaring met schoonmaakproducten: We hebben uitgebreide ervaring met verschillende huishoudelijke apparaten en weten precies wat wel en niet werkt. Onze feedback zal dus gericht en waardevol zijn.
Scherp oog voor detail: Wij letten op de prestaties, het gebruiksgemak, de duurzaamheid en de effectiviteit van producten. We kunnen een gedetailleerd en objectief oordeel geven over de prestaties van het Rotafly Stoomapparaat in de praktijk.
Gepassioneerd over innovatie: We houden ervan om nieuwe technologieën te ontdekken die het leven gemakkelijker maken. Dreame's focus op slimme oplossingen spreekt ons enorm aan, en we willen graag bijdragen aan de ontwikkeling van producten die daadwerkelijk een verschil maken.
Betrokkenheid en verspreiding: Naast het testen kunnen wij ons netwerk van vrienden, familie en sociale media inzetten om een breder publiek te bereiken. Onze feedback zal dus niet alleen waardevol zijn, maar we kunnen het product ook helpen onder de aandacht te brengen van andere geïnteresseerden.
Wij geloven dat het Dreame Rotafly Stoomapparaat ons kan helpen om schoonmaken efficiënter en effectiever te maken, en we zouden het geweldig vinden om dit als testers te kunnen ervaren.
Graag ontvangen wij meer informatie over de voorwaarden om tester te worden en kijken ernaar uit om samen te werken aan dit spannende project!
Met vriendelijke groet,
Roel de Vries
YD793912 28 Verdieping
Make my Dreame come through in 2026! #improve every day!
1000069949.jpg
Ik ben een wetenschapper met een strijkambitie! :-)

AG Homeplaza 29 Verdieping
Hi , Graag zou ik de Dreame Rotafly Stoomapparaat willen uittesten. Ik beschik momenteel over in totaal vier producten van Dreame en ben daar zeer tevreden over. Daarom ben ik erg benieuwd naar de prestaties van dit stoomapparaat en zou ik het graag zelf willen ervaren.

Mvg ,
AG Homeplaza

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst