🌱 Laat jouw gazon zien | Deel je maaiproblemen & win 50% korting!

23 Reactie

QU590675 20 Verdieping
Oh zo jammer dat ik te laat ben ! Net een Dreama stofzuig- en dweilrobot aangeschaft (eerste Dreame, maar mijn 4e stofzuigrobot in 20 jaar als 'gimmick freack'). En ben er tot nu toe super tevreden van. Het gebruiksgemak en obstakelherkenning is een leap vooruit gegaan de afgelopen 5 jaar !!

Als de robotmaaier dezelfde intelligentie toepast in de tuin, kan dit enkel een super toestel zijn ! We zijn al een tijdje aan het kijken voor een robotmaaier, maar tot nu toe krijg ik mijn man (nog) niet overtuigd. Een echt breekpunt voor hem is de perimeterdraad. Met deze nieuwe AWD reeks van Dreame zonder perimeterdraad lukt het misschien wel ... en een korting van 50% zou het allerlaatste zetje kunnen zijn 😇

Onze tuin heeft ongeveer 1500 m2 gras en meerdere zones (voor, achter, zijkant, over een padje, ...). Is niet mega complex, maar naar het huis toe is er toch een helling van een 20 à 25%. Dat naast de bomen, kiezelpaadjes, een vijver en momenteel veel onkruid en mos maakt hem toch tot een uitdaging voor de meeste robot maaiers.

Maar bon ... ik vrees dat ik dus te laat ben 🫣
123

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst