Welke huisdieren heb jij?

Populariteit: 75

70 Reactie

Willeboordse 30 Verdieping
Hallo, ik heb vandaag de dreame matrix10 ultra binnengekregen!🎉 maar waar kan ik reinigingsschema's programmeren?? Ik kan 't niet vinden in de app
Hallo, klik op de waterdruppel linksonder op de app-pagina om naar aangepaste reinigingsapparaten te schakelen. Als u doelt op geplande reiniging, kunt u op de drie stippen rechtsboven klikken en vervolgens "geplande reiniging" vinden.

NR245772 31 Verdieping
Ik heb een L 10s ultra Gen 2.

Ik woon in een app en ben er heel blij mee nu ik alles heb ontdekt.
AS377418 32 Verdieping
Ik heb vandaag het filter er even uitgehaald die zat vol met stof  , buiten met een kwastje helemaal schoongemaakt en is weer helemaal top
Ollie 33 Verdieping
2 dgn geleden de L40s Pro Ultra ontvangen....
MAN!.. MAN!.. MAN!!
Had ik 'm maar vèèèl éérder aangeschaft !!
Wat een:
- (H)EERLIJK DING !!
- GEBRUIKERSVRIENDELIJK !!
- KNEITERHANDIG / MODERN/ SNEL / TRENDY !!

Niks ten nadelen van mijn 'Roborock S6 Max V' welke ik ±3jr geleden had aangeschaft....
Maar deze TOPPER overtreft wèrkelijk al (mijn) verwachtingen !!

CHAPPOO !! 👍
YL094077 34 Verdieping
ok krijg het ronde wieltje er niet uit
Hallo,

kunt u ons alstublieft het model van uw apparaat doorgeven en relevante foto's sturen, zodat we u verder kunnen helpen? Als u onderdelen wilt verwijderen, kunt u meestal instructies vinden in de handleiding van het apparaat.

We zijn hier om u te helpen en uw ervaring zo aangenaam mogelijk te maken.

FZ872660 35 Verdieping
mijn kittens vinden het geweldig om mee te liften, niet erg. wat wel niet fijn is is dat ze steeds het borsteltje eraf proberen te trekken
NH377642 36 Verdieping
I’m getting tired of this!!!!!!!!!!!!!!!!
Are you trying to keep me busy??
I already provided you all information, including a copy of the purchase invoice. Find it attached again and last time.
You have already verified my product with the serial number as well.
Just provide good service please, instead of having a robot keep me busy!

We worden helaas niet serieus genomen! We zitten met een kapotte water gedeelte die niet dweilt!
Hallo,

het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ervaren. Als u al contact heeft gehad met ons aftersalesteam, zou u ons dan alstublieft het casenummer willen doorgeven dat begint met "83"? Hiermee kunnen we uw probleem volledig onderzoeken en een passende oplossing bieden. Bedankt voor uw steun en begrip.

NH377642 37 Verdieping
Ik ga jullie zwart maken op amazon! Vreselijke service!
Hallo, het spijt ons voor het ongemak dat u heeft ervaren. Als u al contact heeft gehad met ons aftersalesteam, zou u ons dan alstublieft het casenummer willen doorgeven dat begint met "83"? Hiermee kunnen we uw probleem volledig onderzoeken en een passende oplossing bieden. Bedankt voor uw steun en begrip.

betsie 38 Verdieping
Sinds gisteren in bezit van de matrix 10 ultra, heel blij mee.! Alleen in onze gang ligt een eikenvloer met bies, echter herkent hij deze bies als een snoer dus vermijd deze, kan ik dit ergens aanpassen?
Willeboordse 39 Verdieping
Ik heb sinds een paar weken de matrix10 ultra : ik ben een HELE dag bezig om hem in de gaten te houden. Je kunt gewoon niet weggaan! Hij loopt vast op een drempel, plasmathouder en verliest weleens zijn dweil! Hij kan niet zelfstandig het toilet in, moet hem er zelf inzetten.
Hij houdt mij van de straat!
Hij is nu minimaal 4 h bezig en ik moet hem nu specifiek aan gaan zetten om alsnog de gasten toilet nog te dweilen en de badkamer ook!
Ik heb een bepaalde volgorde geprogrammeerd maar die loopt ie niet af, hij doet zijn eigen ding en dweil niet eens alles! Je zou verwachten dat ie een mooie route zou rijden, recht toe recht aan maar nee hoor hij doet maar wat.. Vaak dweilt hij niet eens alles en slaat stukken over. Boehoe!😭
Dood vermoeiend! Het is z’n prijs niet waard.
IMG_4048.jpeg
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst