💡We zijn benieuwd! Hoeveel Dreame-producten heb je thuis?

Populariteit: 64

63 Reactie

AZ211077 30 Verdieping
Wij hebben de dreame l10 ultra gen3 nu een week in huis en vier zover is deze bovenverwachting. Hebben donkere vloer
GA350830 31 Verdieping
Goedemiddag,  Wij hebben een robotstofzuiger- Dreame Aqua10 ultra Roller.Helaas geeft hij elke keer de melding pluisrol zit niet goed. We hebben de tutorial bekeken en gedaan wat er gezegd werd wel 3x maar elke keer stopt hij en geeftvde foutmelding.
Wat kunnen wij nog meer doen? Gr fam Meeuwissen
GA350830 32 Verdieping
Goedemiddag, we hebben een robotstofzuiger Dreame Aqua10 Ultra Roller. Helaas geeft hij een foutmelding met de pluisroller. We hebben devtutorial al bekeken en 2x uitgevoerd. Maar helaas. Wat kunnen wij nog meer doen? Gr fam Meeuwissen.
GA350830 33 Verdieping
Goedemiddag,  we hebben een robotstofzuiger Dreame Aqua10 Ultra Roller. Helaas geeft een foutmelding met de pluisroller. We hebben de tutorial al bekeken en gedaan al 3x maar helaas hij blijft het aangeven. Wat nu te doen? Gr fam Meeuwissen
TU008255 34 Verdieping
X50 ultra complete, ik merk wel dat hij op hogere snelheid rijdend meer lawaai maakt. Soort ratelend geluid.
XY308201 35 Verdieping
X50, we zijn nog een beetje aan het ontdekken, gisteren pas binnen gekregen, wat hij heeft schoongemaakt is echt fantastisch en echt heel goed, gaat overal keurig langs, niet stoten!!
Echt geweldig, ga er heel veel plezier en gemak van krijgen!!
JI055503 36 Verdieping
Fantastisch apparaat echter de App kan beter.
Willy 37 Verdieping
Wij hebben sinds een aantal weken de  L40 ultra ae. Stofzuigen bevalt prima. Maar ik merk dat hij het dweilen niet aankan. De dweil is heel snel droog en dan rijdt hij dus gewoon verder (en wordt de vloer niet schoon). Ik heb hem al aangepast naar schoonmaken na 10 m2, maar als de kamer minder dan 10 m2 is dan is hij toch halverwege al droog aan het dweilen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb ook al ingesteld dat hij nat moet dweilen (zodat de dweilen lekker nat zijn, en toch red hij het niet). Help!
Tijn + Evert 38 Verdieping
L2 ultra of zoiets
ZG402847 39 Verdieping
X50  Ultra Complete zwart

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst