📢【Producttester gezocht】Het geheim achter moeiteloos kreukvrije kleding

42 Reactie

Anseric 30 Verdieping
Graag stel ik mij kandidaat als producttester voor het Dreame Rotafly stoomapparaat.

Ik strijk en verzorg mijn kleding regelmatig en hecht veel belang aan een verzorgde uitstraling in het dagelijkse leven. Momenteel gebruiken wij een Philips stoomapparaat waarvan de stoomfunctie bijna niet meer werkt, waardoor we echt op zoek zijn naar een betrouwbaar en efficiënt alternatief. Dit maakt dat ik het Dreame Rotafly toestel zeer realistisch en kritisch kan testen in een dagelijkse context.

Daarnaast hebben wij al een Dreame robotstofzuiger in huis waar we bijzonder tevreden van zijn. Die positieve ervaring met het merk geeft mij vertrouwen in de kwaliteit en duurzaamheid van jullie producten en motiveert mij extra om dit nieuwe toestel grondig te testen.

Verder heb ik ruime ervaring met het maken van kwalitatieve foto en videocontent. Ik ben vertrouwd met unboxings, productreviews en gebruiksvideo’s en weet hoe ik een product duidelijk en aantrekkelijk in beeld breng. Hierdoor kan ik zowel de unboxing als de uitgebreide gebruiksreview visueel sterk en inhoudelijk correct uitwerken, volledig volgens de richtlijnen van het forum.

Ik zou het product intensief en correct testen en mijn eerlijke bevindingen delen in duidelijke en verzorgde forumposts met foto’s en video’s.

Alvast bedankt voor deze kans. Ik neem graag deel aan deze test.
YG161461 31 Verdieping
Dat zou ik wel willen uittesten. Allereerst omdat wij sinds kort een dreame robotstofzuiger hebben en deze zo goed bevalt dat onze vrienden er nu ook 1 hebben aangeschaft. 1 die geschikt is om een drempel over te gaan. Heel benieuwd. Ten tweede omdat ik recent een handstoomstrijkijzer heb aangeschaft maar deze bevalt mij niet goed. Tot slot zijn wij een gezin van 5 waarbij 3 alle dagen in overhemden naar het werk moeten en dus strak gestreken overhemden nodig hebben. Kortom, mooie redenen om deze uit te testen.
485165d6-187a-40fb-9471-6f95cd5c5df6.jpeg
Erwin 32 Verdieping
Ook wij zijn sinds een paar maanden echte Dreame fans nu we de Dreame Aqua 10 Ultra Roller in ons bezit hebben. De robotstofzuiger heeft een mooie plek in onze woning gekregen, rijdt vanwege onze honden meerdere keren per week rond over meerdere verdiepingen, en de vloer van onze woning is schoner én het kost minder tijd om de vloer schoon te houden dan met een gewone dweil. Vanaf dag 1 heb ik uitgebreid alle opties getest en gefinetuned, zodat de stofzuiger nu optimaal zijn route kan afleggen met het schoonste resultaat. Alle opties in de app zijn overzichtelijk gerangschikt en duidelijk uitgelegd (inclusief afbeeldingen).

Wij zijn dan ook erg benieuwd naar het Dreame Rotafly Stoomapparaat. Vanwege ons werk moeten we er dagelijks representatief uitzien en hebben we veel kleren die we strijken. We kunnen dan ook niet wachten om gebruik te gaan maken van het Dreame Rotafly Stoomapparaat, die ons waarschijnlijk veel gemak gaat opleveren en tijd gaat besparen.

En we zagen dat Dreame binnenkort een Flagshipstore opent bij ons om de hoek in de Mall of the Netherlands in Leidschendam, dus daar zullen we vanaf de opening ook regelmatig te vinden zijn op zoek naar nog meer fantastische Dreame producten!
JerDunk 33 Verdieping
Ik ben de juiste man om dit te testen. Ik gebruik momenteel iedere dag een atoom apparaat om mijn kleding kreukelvrij te krijgen. Ik heb hier al meerdere types gebruikt en weet dus precies wat goed werkt en wat niet
UY109295 34 Verdieping
We hebben sinds kort de Dreame x50. Hij is fantastisch. Wij hebben een gezin met 3 dochters. Altijd tijd tekort. Dus als we kunnen besparen op tijd met jullie strijk apparaat heel graag
SZ976910 35 Verdieping

Goedenavond Dreamteam,
Ik ben moeder van drie kinderen en verzorg ook me ouders die op leeftijd zijn. Daarom strijk meerdere keren per week voor mijn gezin en voor mijn ouders  en weet daardoor precies waar een goed strijkijzer aan moet voldoen. In de dagelijkse praktijk is snelheid belangrijk, maar zonder in te leveren op kwaliteit en gebruiksgemak. Daarnaast let ik bewust op duurzaamheid, omdat een strijkijzer intensief gebruikt wordt en lang mee moet gaan.

Door mijn ervaring kan ik het product realistisch en grondig testen en eerlijke, bruikbare feedback geven. Juist omdat ik het strijkijzer vaak gebruik in een gezinssituatie, kan ik goed beoordelen of het écht werkt zoals beloofd. Daarom ben ik een gemotiveerde en geschikte tester voor dit nieuwe product. En als een vertrouwd vaste dream klant wil ik jullie aller nieuwste product graag uittesten❤️
827f24b6-5d70-49b8-8d79-ab4912679269.jpeg
SZ976910 36 Verdieping
Ook een top product‼️Ik gebruik het dagelijks en het uitbesteden bedrag  is het zeker meer als waard!
image.jpg
KT311052 37 Verdieping
We hebben de robotstofzuiger sinds een maand en zijn razend enthousiast over Dreame. Graag willen we tester worden aangezien we altijd op zoek zijn naar makkelijker leven. We moeten al zo veel en wat extra hulp is altijd fijn. Hoe nu verder? Grt Debby en Stephan
VS873901 38 Verdieping
Helaas ben ik die ene moeder, zus, dochter, vriendin die bijna ALLES strijkt. Van kleding tot beddengoed. Ik gebruik hiervoor een stoomstrijkijzer maar ik ben nog steeds opzoek naar het beste product wat efficiënt werkt, goed heet wordt en daarmee kreukels verwijdert. Voor het stofzuigen gebruik ik al de Dreame L40 en daar ben ik zeer tevreden over. Ik ben benieuwd of Dreame ook goed is in stoom strijkijzers.. kies mij uit en ik zal mijn eerlijke mening geven incl review met foto’s en video’s
EI824885 39 Verdieping
Wij zijn een huishouden van 4 personen, met 2 werkende volwassenen en 2 kinderen. We hebben geen tijd om te strijken en zouden graag een oplossing willen hebben om tijd te besparen. We hebben recent kennis gemaakt met de robot stofzuiger van Dreame en zijn zeer enthousiast en daarom benieuwd naar meer producten. Daarom zouden we dit nieuwe product graag testen.

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst