Verdien € 50 op de officiële Dreame-website!

Populariteit: 79

54 Reactie

XJ737107 30 Verdieping
Prima robot erg tevreden
Roy Muller 31 Verdieping
Ik heb de L40 Ultra nu 5 weken en ben er heel blij mee. Goeie aankoop !!
It Sucks 32 Verdieping
Ben heel erg tevreden met de robot stofzuiger omdat ik bijna niet gewoon kan stofzuigen ivm mijn gewrichten ik heb artrose en veel slijtage plekken in mijn lichaam
GT546412 33 Verdieping
Wij zijn trotse en tevreden eigenaren van de Dreame L40 Pro en de L40 AE, waarbij de L40 AE op de bovenverdieping wordt gebruikt. Zowel mijn vrouw als ik zijn bijzonder blij met deze aanschaf.

Beide robots nemen ons veel werk uit handen bij het schoonhouden van de vloeren. De apparaten doen precies wat de fabrikant belooft. Wij hebben voornamelijk harde vloeren en het dweilen verloopt uitstekend: zonder strepen en zonder plekken die worden overgeslagen.

Een groot pluspunt is de uitschuifbare arm, die ervoor zorgt dat vuil en kruimels langs randen en hoeken effectief worden opgezogen. Al met al zijn wij zeer tevreden over de prestaties en het gebruiksgemak van beide modellen.
IM424344 34 Verdieping
Super tevreden met onze X50 Utrecht compleet. Vloer is super schoon
GJ639762 35 Verdieping
Helemaal happy met onze robot stofzuiger. De dream ultra 40 is fantastisch. Maakt goed schoon en heeft heel veel verschillende standen die jezelf simple kan instellen.
ZR976846 36 Verdieping
Kan ik ook gebruiken zonder internet dreame l10 ultra gen
Om een beter schoonmaakresultaat te bereiken, raden wij aan om de robot na ontvangst te verbinden met de Dreamehome‑app via de onderstaande link:

Handleiding voor de Dreame‑app: https://www.youtube.com/watch?v=r2jcLaTbfF8
Hallo, bedankt dat u voor een Dreame‑product heeft gekozen.

Hierbij een vriendelijke herinnering voor onze gebruikers:
Onze robot kan ook zonder internetverbinding worden gebruikt, maar dan kan hij alleen eenvoudige schoonmaaktaken uitvoeren en geen kaart maken. Hierdoor kan de schoonmaakroute chaotisch worden en neemt de schoonmaakefficiëntie af.
OO173349 37 Verdieping
Heb een Ls10 ultra gen 3 net aangeschaft met bedoeling dat  we weinig tijd hebben in huis en Ls10 ultra doet zijn werk perfect zeer tevreden over het product zeker 5sterren waard
EO288515 38 Verdieping
Ik ben zeer tevreden over deze dreame stofzuiger een aanwinst in mijn huis
VQ709819 39 Verdieping
After using 1 month am giving feedback. It is doing Super job. Don't hesitate to buy. Saves lot of time.

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst