📢【Producttester gezocht】Het geheim achter moeiteloos kreukvrije kleding

Populariteit: 76

62 Reactie

CB710622 39 Verdieping
Goedemorgen
Ik ben Anja Ales van Opstal
Ben van het ouderwetse soort
Dat betekend dat ik nog wekelijks een berg strijk verwerk omdat ik graag netjes als gezin voor de dag wil komen.
Dus als dit sneller en makkelijker kan ...dan sta ik te trappelen
Hoor graag van u terug of ik in aanmerking kan komen
Met vriendelijke groet
Anja
Claudia 40 Verdieping
Jaaa daar doen we graag aan mee! We hebben sinds vrijdag de Dreame X50 en hebben het apparaat al aan meerdere vrienden aanbevolen. Als het strijkapparaat net zo veelbelovend is als de X50 dan kunnen we niet wachten!
We hebben wel eens vaker recensies geplaatst voor speelgoed.
susi 41 Verdieping
Wat een leuke actie.
Uiteraard zou ik heel graag testen strijken doe ik regelmatig, stofzuigen en dweilen niet meer 😉,
Dat laat ik aan mijn twee dreames over ( de Dreame x50 ultra compleet en de L40s pro ultra.
De L40 was mijn eerste Dreame binnen één week was ik zo verliefd op de Dream dat ik voor de bovenverdieping nog even snel op Black Friday de X50 heb gekocht. Ik beveel iedereen en Dreame aan top robots nemen je zoveel werk uit handen. Ben super benieuwd wat Dreame voor het strijken heeft uitgevonden.
Succes met de lancering
image.jpg
NP075404 42 Verdieping
Hier in huis word bijna alles gestreken, ondanks het vele werk dat dat met zich meebrengt. Daarom zijn wij het uitermate testpanel
FG069128 43 Verdieping
Mijn partner is een stickler als het op kleding aankomt, maar weinig tijd voor strijken. Dat is echt vervelend want hij heeft het voor zijn werk wel nodig. Ik vind het een vervelend klusje en ben er gewoon niet goed in. Ik ben heel benieuwd of dit product ons zou kunnen helpen zoals andere producten van jullie!
GX230208 44 Verdieping
Graag meld ik mij aan om het Dreame Rotafly Stoomapparaat te testen. Strijken is voor mij geen incidentele klus, maar een dagelijkse bezigheid. Doordat ik elke dag kleding strijk, weet ik precies waar een goed stoomapparaat aan moet voldoen: krachtig, snel, gebruiksvriendelijk en effectief bij verschillende stoffen. Juist daarom lijkt de Dreame Rotafly mij enorm interessant. Ik ben nieuwsgierig naar de prestaties, het stoomvermogen en het gebruiksgemak in vergelijking met andere apparaten die ik door mijn dagelijkse ervaring goed ken. Met veel enthousiasme zou ik mijn eerlijke bevindingen willen delen en ontdekken of dit stoomapparaat écht het verschil kan maken in mijn dagelijkse routine.
HE351449 45 Verdieping
Ik zou graag dreame Forum willen proberen. Ik heb een huishouden van 8 personen, ik srijk 5a6 uur in de week .Ik heb Dreame robotstofzuiger X40 Ultra  Complete hier door heb ik meer tijd om activiteiten te kunnen doen.Het schild veel tijd en energie.
Graag hoor ik van u of ik uw producten mag uitproberen.
Groeten Selma.
XS164397 46 Verdieping
Strijken hoort erbij, maar leuk wordt het zelden 😉
Ik ben benieuwd of de Dreame Rotafly dat kan veranderen. Test graag grondig, van dagelijkse kleding tot lastige kreukels, en geef eerlijke feedback — mét oog voor gebruiksgemak, resultaat en of strijken eindelijk minder “gedoe” wordt.
ZH793989 47 Verdieping
Een 2 maanden geleden ben ik begonnen aan het “Dreame” avontuur door een nieuwe l10 robotstofzuiger in ons grote gezin los te laten, nu genaamd “Wally”! Wally heeft een hoge acceptatie factor in ons gezin. Ik hoorde zelfs mijn vrouw hem groeten toen hij de hoek van de keuken om kwam zeilen. Zeer geslaagd dus! Nu strijken, dat hebben wij met de kleren van de kinderen deels opgegeven. Resultaat, een en al kreukelzone naar school. Als er iets bestaat wat strijken weer aantrekkelijk maakt, staan wij er zeker voor open! Unboxing, testen en eerlijke feedback geven is belangrijk. Daarom stel ik ons graag beschikbaar voor het onderhanden nemen. Van een nieuw product om het te voorzien van goede en eerlijke reviews.
CL327799 48 Verdieping
Mijn vriendin en ik zouden graag deelnemen aan het proefgebruik van dit product. We zijn recent samen verhuisd en wonen voor het eerst samen. Voor de verhuizing hebben we de Dreame L40s gekocht, die we gisteren voor het eerst hebben gebruikt; met zeer positieve ervaring.

We hebben momenteel nog geen strijkijzer of stoomapparaat in huis, terwijl dit voor mijn vriendin, die werkzaam is als stewardess bij KLM, juist een onmisbaar hulpmiddel is.

Daarom lijkt het ons ideaal om dit apparaat te mogen testen en beoordelen, voordat we zelf tot aankoop overgaan.
IMG_2138.png

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst