Verdien € 50 op de officiële Dreame-website!

Populariteit: 79

54 Reactie

Anouk G 40 Verdieping
Onze X50 ultra complete, ook wel genoemd Debby mag bijna iedere dag aan de bak. Ze neemt veel werk uit handen. 1 iemand is er niet altijd blij mee, mijn zoon als hij een legoblokje heeft laten slingeren. Maar de foto’s die hij van de obstakels maakt (z’n lego bouwwerken) vindt hij maar altijd te prachtig.
Patrick 41 Verdieping
Top ding ben er blij mee jammer dat je de kaart niet kan wijzigen omdat er ook spook ruimtes onstaan michien een update tip
Transparante wanden of spiegels kunnen een onjuiste kaartregistratie veroorzaken, wat kan leiden tot overlappende kaarten, verschoven ruimtes of ‘spookruimtes’. Wij raden aan om virtuele muren toe te voegen om de niet‑bestaande gebieden af te sluiten.

We zullen uw feedback doorgeven aan ons product‑ en R&D‑team zodat zij de mogelijkheden voor verdere optimalisatie kunnen overwegen.
Hallo, hartelijk dank voor uw feedback.

In de meeste gevallen zal de robot tijdens het schoonmaken de kaart automatisch bijwerken. U kunt de juiste kaart ook opslaan als back‑up, zodat u deze kunt herstellen wanneer er een kaartfout optreedt.
VR918517 42 Verdieping
Top LS40 ultra. ben er heel blij mee!
VR918517 43 Verdieping
Ben super tevreden met  LS40 ultra.
BN121569 44 Verdieping
Een woord HEERLIJK!
2 weken geleden de L10s ultra gen 3 aangeschaft.
Drukken ondernemer en alleenstaande papa van 3 en de nodige dieren is dit een uitkomst. En neemt veel werk uit handen. Langzaam raak ik steeds meer gewend aan de lay-out en instellingen.

Maar als mij. Ervaring zo positief blijft komen en nog 2 bij voor boven en op kantoor!
YT833736 45 Verdieping
Ik ben super blij met mijn Dreame L10s Gen 3
Wat een verademing en het scheelt mij zoveel energie. Heb hem al aan meerder familieleden kado  gedaan en ook vrienden geadviseerd om er een te kopen.
ZW738582 46 Verdieping
Heel tevreden super apparaat😃
Koos 47 Verdieping
De historie van bewerkingen klopt niet. Bij alle gebeurtenissen zie ik dezelfde afbeelding van de laatste plattegrond. Hij overschrijft blijkbaar de geschiedenis.
Hallo,

Dank u wel voor uw feedback. We begrijpen dat het verwarrend kan zijn wanneer de kaartbewerkingsgeschiedenis niet overeenkomt met wat u verwacht. Om u beter te helpen raden wij het volgende aan:

Als de huidige kaart correct is, kunt u deze in de app opslaan als back‑up, zodat u deze later eenvoudig kunt herstellen.
Mocht er in de toekomst een kaartfout optreden, dan kunt u via de back‑up snel terugschakelen naar de juiste kaartversie.
12345

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst