[FP10] 🐾 Meld je nu aan! Test de next-gen luchtreiniger voor huisdieren

Populariteit: 59

67 Reactie

Patricia 50 Verdieping
Wij zouden hem hier in huis ontzettend graag willen testen! We hebben 4 ragdolls in huis en een baby die helaas reageert op ze. Voordat we een drastisch besluit maken willen we eerst nog een luchtreiniger proberen, vandaar onze deelname!
IMG_5953.jpeg
Djoanie 51 Verdieping
Succes aan iedereen die meedoet!!! wij @chelseavanoss zijn er klaar voor en hopen heel erg om hem te testen
1000047281.jpg
noe noe 52 Verdieping
Wij wonen in een boerderij van 1870 en hebben 2 honden en een poes binnen. Op dit moment is ook Leppie het lammetje bij ons binnen🙈. En regelmatig een ziek dier of kippen of eendekuikentjes.Je begrijpt hoe gelukkig ik ben met noenoe mijn stofzuig en dweilrobot. Het lijkt me super om de huisdierenluchtreiniger te mogen testen.

Laatst bewerkt door WS401189 op 9-5-2026 21:38
208b522b-6798-4109-889d-983af16ea3d1-1_all_32486.jpg
Dreamy 53 Verdieping
Wij, Belle (engelse cocker spaniel), Molly (kruising Ragdoll/Maine Coon) en Leo (Ragdoll) willen heeeeeeeel graag voor ons baasje Monique en Hans mee doen. Want wij zijn nogal eens aan het donderjagen en rennen en spelen in huis en dat veroorzaakt bergen met haar ! En natuurlijk de lucht vanuit de kattenbak, Molly en Leo kunnen er wat van :-). De Dream FP10 zou dus echt fantastisch voor onze baasjes zijn !!
IMG_2861.jpg
Dreame Forum 54 Verdieping Discussiestarter
Bedankt allemaal voor jullie deelname! 🎉
Hieronder vinden jullie de winnaars van deze actie:
A***kO, P***la, J***rd, D***ia, S***io, o***wi, K***ra, D***is, F***rk, M***vi, m***st, S***88

De informatie over het ontvangen van de prijs wordt per e-mail verzonden. Controleer daarom ook uw spammap, zodat u geen belangrijke meldingen mist.

Blijf het Dreame Forum volgen — we zullen in de toekomst nog meer leuke acties en voordelen organiseren. We hopen jullie snel weer terug te zien!
Kan het zijn dat er nog geen mails verzonden zijn?
Djoanie 55 Verdieping
Gefeliciteerd aan de winnaars🥳🥳🥳
Ik zie graag een review tegemoet want wil hem wel graag bestellen
UN973489 56 Verdieping
Hallo iedereen
123456

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst