SQ328785

Randen keuken x50

Hi, ik heb al maanden problemen dat mijn robotstofzuiger de randen van de keuken niet meeneemt. Ineens pakt hij nu. 1 rand wel, maar de andere twee niet of half. Zie foto. De linkerkant van de keuken doet hij dus niet. Hoe kan dat nou toch? Hij is nu nog bezig, maar je kunt dus zien dat hij de randen er omheen gewoon niet goed pakt links en aan de bovenkant van de plattegrond. Wat kan ik hier aan doen? De sensoren zijn schoon. Anti bots is uit.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

SZ335186 1 Verdieping
Heb je software/ firmware updates uitgevoerd?
Dreame Support NL 2 Verdieping
Hallo,

Als u de randsensoren al hebt schoongemaakt (zoals op de afbeelding te zien), kunt u controleren of de robot tijdens het daadwerkelijke reinigingsproces langs de randen reinigt. Pas de reinigingsmodus van de robot aan, probeer over te schakelen naar de Slimme modus of de Ultieme reinigingsmodus en kijk of hij dan nog steeds langs de randen reinigt.

Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice. Hun contactgegevens vindt u hieronder. Vermeld bij uw contactaanvraag uw serienummer en factuur en geef aan wat u hebt geprobeerd om het probleem op te lossen, zodat zij het sneller kunnen verhelpen:

Gratis serviceprovider:

0800 2244667

(Maandag–Zondag

9:00–18:00 uur)

E-mail:

support.benelux@dreame.tech
screenshot-20260428-121133.png
UID:SQ328785 NL
  • 5Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst