PJ4656

Dweilen met schoonmaakmiddel

Ik heb een L40 Ultra AE. Tot nu toe redelijk tevreden, behalve het dweilen.
Eerste keer dacht ik alles goed. Daarna was het minder. Nu heb ik het idee dat hij niet doceert.
Het dweilen gaat goed, alleen wat minder schone stukken blijven vies.
Wat is de dosering van het middel?
Als dat te weinig mocht zijn, hoe pas ik dat aan?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Het schoonmaakmiddel wordt normaal gesproken voornamelijk gebruikt voor het reinigen van de dweilen.

Als u het ook wilt gebruiken tijdens het dweilen van de vloer, kunt u een kleine hoeveelheid toevoegen aan het schoonwaterreservoir. Voor een volledig gevuld schoonwaterreservoir wordt aanbevolen om ongeveer één dopje (28 ml) of minder schoonmaakmiddel toe te voegen. Schud het reservoir daarna lichtjes zodat het goed mengt voordat u het gebruikt.

Voeg niet te veel schoonmaakmiddel toe, omdat een te hoge concentratie onvoldoende verdunning kan veroorzaken, waardoor de robot tijdens het reinigen kan gaan slippen.

Als uw vloer in huis erg vuil is tijdens het eerste gebruik, raden we u aan het dweilgebied te verkleinen in de 【Aangepaste reinigingsmodus - Zelfreinigende instellingen】. Nadat een bepaald gebied is gereinigd, keert de machine automatisch terug naar het laadstation om de dweil te reinigen. Zo blijft de dweil schoon en kan de resterende oppervlakken beter worden gereinigd. Na een paar keer gebruiken kunt u het reinigingsgebied vergroten om de vloer schoon te houden.

U kunt daarnaast in de aangepaste reinigingsinstellingen de modus “eerst stofzuigen, daarna dweilen” gebruiken en de zuigkracht en het aantal reinigingsrondes verhogen voor een beter schoonmaakresultaat.

Ook kunt u de “Deep Clean”-modus binnen de intelligente beheermodus gebruiken. In deze modus rijdt de robot in een dichter patroon en met een lagere snelheid, waardoor grondiger wordt gereinigd. Na meerdere schoonmaakbeurten zal er steeds minder stof achterblijven en wordt de vloer geleidelijk schoner.
UID:PM583673 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst