Mike

[A3 AWD Pro] Live video feed werkt niet

Hallo,

De live video optie werkt niet op mijn telefoon. Als ik de feed aan klik, komt er heel kort een laad popupje in beeld en dat is het dan ook.

S25 ultra
Ik heb de maaier sinds vanochtend.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Fokje Modder 🎶 1 Verdieping
Hallo heb je de camera op je robot al geactiveerd?
Robot aanzetten dan druk je 3x snel op de home knop en als het goed is hoor je een stem die je camera activatie bevestigd
Voer daarna in app pincode of activatie code in om live feed te openen hoop dat het je lukt
Dreame Support NL 2 Verdieping
Beste klant,

Als het probleem aanhoudt nadat u de bovenstaande stappen van de klant hebt gevolgd, neem dan contact met ons op.

Uit de video blijkt dat uw wifi-signaal normaal is, maar dat het niet mogelijk is om de live video te openen.
Om dit probleem beter te kunnen analyseren en oplossen, verzoeken wij u vriendelijk om de volgende informatie aan te leveren:

Het serienummer (SN) van uw apparaat
De firmwareversie

Daarnaast vragen wij u om de logbestanden via de app te uploaden en ervoor te zorgen dat het apparaat online blijft.
Stappen om de logs te uploaden:
Ga in de app naar App → Ik → Hulp & feedback → Report log,
selecteer vervolgens zowel de apparaatlogs als de applogs en klik op Uploaden.
Op basis van deze informatie zullen wij een gedetailleerde analyse uitvoeren en u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden.
Hartelijk dank voor uw ondersteuning en geduld.
UID:ND316349 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst