Jennizard

[FP10] Slim én stijlvol

Ik test momenteel de nieuwe Dreame luchtreiniger voor huisdieren FP10 en mijn eerste indruk is erg positief! ✨
Zonder het kattenplateau heeft hij een moderne uitstraling die mooi in het interieur past, maar het plateau zelf is echt een slimme toevoeging. Onze katten zitten graag op onze andere luchtreinigers waardoor ze uitgaan of van instelling veranderen, maar doordat het plateau van deze iets uitsteekt drukken ze niet steeds op de knopjes van het apparaat 😄

Het installeren en koppelen aan de app ging ook super makkelijk. De ingebouwde weegschaal vind ik vooral handig nu twee van mijn katten wat ouder worden en ik hun gewicht goed in de gaten wil houden. Je krijgt snel een meting zonder gedoe en het is fijn dat alles terug te zien is in de app.

Wat ik totaal niet had verwacht, maar echt leuk vind, is dat de weegschaal wanneer hij niet gebruikt wordt steeds wisselende animaties laat zien. Klinkt misschien klein, maar het maakt het apparaat net wat gezelliger en ik betrap mezelf erop dat ik er steeds even naar kijk 😛
Ook het licht van het apparaat is erg prettig: een zachte warme gloed in plaats van fel koud licht. ’s Avonds is dat stiekem ook best handig wanneer je half slapend richting wc loopt 😂

Hij staat nu nog niet op zijn definitieve plek, maar wel op een plek waar normaal veel haren verzamelen. Tot nu toe zie ik daar bijna niks meer liggen, dus het lijkt erop dat hij het goed wegzuigt 👀 Alleen wanneer het borsteltje aangaat hoor je het zachtjes, maar deze staat niet continu aan.

Wat ik ook fijn vond: toen ik aan het koken was en een kat op het plateau lag, ging hij niet ineens hard blazen waardoor de kat zou schrikken. Pas toen de kat eraf ging begon hij harder te werken. Dat voelt echt alsof er goed is nagedacht over huisdieren 🐈

Nu hopen we vooral dat we binnenkort ook verbetering gaan merken in de ademhaling van onze kat met astma, maar daarvoor staat het apparaat te kort🤍

FP10 zelf gekocht met gewonnen kortingscode
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Fokje Modder 🎶 1 Verdieping
ben erg benieuwd hoe hij werkt wij hebben zelf 9 katten mischien ook wat voor ons
UID:GO418879 NL
  • 4Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst