Gabby

[A3 AWD Pro] Kaart aanmaak en positioneringsproblemen A3 AWD Pro 3500

Het is niet mogelijk om een volledige kaart van mijn tuin te maken, ik begin met kaart maken, zet dan het startpunt in, en wanneer ik de hele ronde buitenkant terrein/pad heb gemaakt en terugkom bij mij startpunt is dit op de kaart verder weg of het punt wijkt af. niet mogelijk om de kaart dus te sluiten of aan te maken. het valt mij ook op dat de robot niet ronddraait bij het uitrijden van het station wanneer ik een nieuwe kaart maak. het is wel gelukt om een kleiner deel van de tuin in kaart te brengen, maar wanneer ik dan een extra zone wil toevoegen aan de bestaande kaart, lukt het wel de nieuwe zone te sluiten op deze bestaande kaart maar krjjg ik een foutmelding bij het opslaan van de nieuwe kaart.

Het is ooit eerder wel gelukt om een volledige kaart aan te maken van mijn tuin. (Het te maaien stuk gras is een kronkelend pad van ongeveer 350 an 400 meter lang)

Initieel werkte dit ook prima todat ik regelmatig positioneringsfouten kreeg. Hier op heb ik alles na gekeken schoon gemaakt en besloten een nieuwe kaart aan te maken. Maar op dit moment krijg ik dat dus niet meer voor elkaar en kan ik de maaier maar voor een klein deel gebruiken. Graag een oplossing voor dit probleem

Geen reacties

Plaats de eerste reactie

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register
UID:WB350737 NL
  • 3Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst