LW157814

Dweilstofzuiger gebruikt geen reinigingsmiddel

Mijn stofzuiger (Ultra10) gebruik geen reinings-of geurtjesmiddel. De reservoirs blijven helemaal vol, 5000min gestofzuigd nu. In het menu staat de optie voor reinigingsmiddel actief.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Bij het wassen van de dweilpad wordt de reinigingsoplossing automatisch aan de leiding toegevoegd en met het water vermengd. De hoeveelheid reinigingsoplossing die wordt gebruikt, is relatief klein.

Na het wassen van de dweil in het laadstation, schudt u het vuilwaterreservoir en controleert u of er schuim ontstaat. Als er schuim is, betekent dit dat het laadstation automatisch reinigingsmiddel heeft toegevoegd.
Fokje Modder 🎶 2 Verdieping
Hallo wat mij is overkomen 😥dat ik het bakje waar de reinigingsmiddel in zit niet hard genoeg had aangedrukt je moet echt een klik horen anders kan Robbie geen vloeistof aanzuigen of kijk even of het ventiel niet verstopt is
Haal het bakje en druk daarna zachtjes op de nippel aan de onderkant en kijk of er vloeistof uit komt hoop dat het je lukt
UID:LW157814 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst