CO859014

[L50 Pro Ultra] L50s Pro Ultra: Hoe zorgen dat dweilmops achterblijven bij basisstation?

Hallo,
L50s Pro Ultra
Ik heb een snelkoppeling gemaakt met 2 taken:
1. stofzuigen kamer met groot laagpolig tapijt
2. dweilen kamer

Ik wil graag eerst stofzuigen ZONDER dweilmops. Ik wil dat de dweilmops in het basisstation worden achter gelaten.
Daarna dat de robot de dweilmops gaat ophalen en nat maken en dan het tapijt vermijdt.
Ik heb tapijt nu ingesteld als hoogpolig (het is laagpolig) en over gebied van het tapijt ook een niet-dweilen zone gelegd.
Echter bij opdracht stofzuigen worden toch de dweilmops meegenomen en opgetild bij tapijt. Dat wil ik niet
Er is in de app geen optie in dock instellingen of bij tapijt instellingen om dweilmops in basisstation te laten. Hoe kan ik dit toch voor elkaar krijgen?

Andere vraag: ik wil ook hoeveelheid schoonmaakmiddel aanpassen (wat minder). Ook deze optie kan ik niet vinden.

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt in de app controleren of de functie zoals weergegeven op de afbeelding beschikbaar is. Indien deze wordt ondersteund, zal het apparaat automatisch bepalen of de dweilen worden meegenomen op basis van het type schoonmaaktaak.

Daarnaast zijn er momenteel bepaalde beperkingen in de snelkoppelingsfunctie (Shortcut), waardoor de schoonmaaklogica bij gecombineerde taken mogelijk afwijkt van het door u gewenste resultaat. Daarom raden wij u aan om de twee taken afzonderlijk uit te voeren: start eerst handmatig een “alleen stofzuigen”-taak en selecteer daarna opnieuw de ruimte om een dweiltaak uit te voeren. Zo kunt u nagaan of dit beter aansluit bij uw verwachtingen.

Mocht het resultaat nog steeds niet naar wens zijn, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Wij helpen u graag verder met verdere analyse en optimalisatie.

Wat betreft uw vraag over het verminderen van de hoeveelheid reinigingsmiddel: wij begrijpen uw behoefte hierin volledig. Helaas ondersteunt het apparaat momenteel geen handmatige aanpassing van de dosering.

U kunt er echter gerust op zijn dat het verbruik per schoonmaakbeurt zeer gering is, doorgaans slechts enkele milliliters, en geen overmatig gebruik veroorzaakt.

Wij zullen uw feedback bovendien doorgeven aan ons technisch team, zodat de mogelijkheid om de dosering aan te passen in de toekomst kan worden overwogen.

Hartelijk dank voor uw begrip en ondersteuning!
img_v3_0212f_ed9f6439-8669-47dc-ad79-d5dc05da3dix.jpg
CO859014 2 Verdieping Discussiestarter
Hallo,
Dank voor uw reactie.
Ik heb de L50S dus toevoeging met S
Dus L50S pro ultra.
Ik heb bij de instelling deze optie niet.
Ik heb nu zelfs de kaart verwijderd en opnieuw laten instellen met een tapijt, laag polig, maar krijg deze optie er niet bij.
Ik heb de dweilmops verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en krijg nu melding 'installed'
Ofwel dweil weet dat dweilmops er zijn.
Ik heb een tapijt en kan type instellen.
Maar nergens de optie voor achterlaten van dweilmops bij stofzuigen.
Ik heb al 2 afzonderlijke taken. Eerst stofzuigen en daarna taak dweilen.
Ai geeft aan mogelijk probleem in hardware van robot waardoor de optie er niet bij komt in de app.
Hoe kan ik dit nu oplossen.
Of moet deze robot retour en is er een fout.
Of fout in software, in de app bij L50S
1000060959.jpg
Dreame Support NL 3 Verdieping
Hallo,
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Na bevestiging met ons technisch team willen wij u informeren dat de L50s Pro Ultra momenteel geen automatische verwijdering van de dweilmoppen ondersteunt. Daarom is het normaal dat het apparaat de dweilmoppen meeneemt tijdens het stofzuigen. Dit duidt niet op een defect, en om die reden is er ook geen bijbehorende instelling beschikbaar in de app.
Wij begrijpen uw gebruikswensen zeer goed. Helaas kan dit model deze functie op dit moment niet realiseren vanwege de huidige productontwerp. Het spijt ons dat dit mogelijk niet volledig aan uw verwachtingen voldoet.
Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende ondersteuning wensen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan graag voor u klaar.
Hartelijk dank voor uw begrip en ondersteuning!
UID:CO859014 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst