Vera

Dweilt eerste keer niet.

Mijn dreame ls10 ultra gen3, dweilt de eerste keer niet
Ik gebruik kaartbheerr met meerdere verdiepingen. Als ik via de app een andere verdieping selecteer en dweilen selecteer en vervolgens de robot op de goede verdieping zet en laat dweilen, zegt hij dat hij gaat dweilen, maar pakt hij geen water. Als ik de rotor terug breng naar de doc en de dweilpads laat wassen en dan opnieuw laat dweilen, doet hij het wel de tweede keer.
Wat doe ik fout?

Ik vind jullie app trouwens echt onhandig dn ongebruiks vriendelijk. Is er ergens ook een handleiding van de app, te downloaden of te zien via YouTube?

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

De robot vult het interne watertankje opnieuw nadat de dweilpads zijn gewassen. Daarom is het belangrijk dat u de dweilpads eerst laat reinigen voordat u de robot naar een verdieping zonder basisstation verplaatst om te dweilen.

Voor het schoonmaken op meerdere verdiepingen kunt u de onderstaande stappen volgen:

1. Verplaats de robot naar de gewenste verdieping zonder laadstation en start de reiniging via de app of met de knoppen op de robot.

2. Tijdens het dweilen kunt u de robot handmatig terug naar het laadstation brengen om de dweilpads te laten reinigen.

3. Nadat alle schoonmaaktaken zijn voltooid, keert de robot terug naar het startpunt. U kunt hem vervolgens handmatig terugplaatsen op het laadstation om op te laden.

Let op:  
Zorg ervoor dat de dweilpads vóór het dweilen zijn gereinigd via de app of handmatig zijn bevochtigd.

Als de robot tussentijds naar het laadstation terugkeert en binnen 15 minuten weer naar dezelfde verdieping wordt gebracht, zal hij de taak hervatten.

Momenteel is er nog geen handleiding voor de app beschikbaar. Mocht u verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen 😊
Waarom staat dit nergens?
Hoe had ik dit moeten weten?
Ik heb mijn vorige robot hierom terug gestuurd…..

Werkt het ook als ik ze zelf vochtig maak?
Dreame Support NL 2 Verdieping
Hallo,

Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen uw situatie goed en zullen uw opmerkingen doorgeven aan het betreffende team, zodat we onze uitleg en gebruikersbegeleiding in de toekomst kunnen verbeteren.
Wat betreft uw vraag: als u de dweilfunctie gebruikt op een verdieping zonder basisstation, is het mogelijk om de dweilpads handmatig vochtig te maken voordat u begint met schoonmaken. Dit kan in zekere mate zorgen voor een normaal dweilresultaat. Houd er echter rekening mee dat:

Dit slechts een tijdelijke oplossing is
De robot geen water automatisch kan bijvullen, waardoor de dweilpads na verloop van tijd kunnen uitdrogen en het schoonmaakresultaat kan afnemen

Voor het beste dweilresultaat raden wij u aan om de dweilpads eerst een keer te laten reinigen in het basisstation, zodat de interne watertank automatisch wordt gevuld, voordat u de robot naar een andere verdieping verplaatst.
Dank u voor uw begrip en ondersteuning. Mocht u nog verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder.
UID:GQ661501 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst