Iris

[Ecceluxe™ Slim] Koffie met een goud randje…

Ik heb de Ecceluxe Slim van Dreame mogen ontvangen en wat was dat een verrassing! Binnen twee dagen stond hij al voor de deur. Knipperen met je ogen en hij was er. 😄

Het uitpakken was meteen een feestje. Alles zag er netjes uit en die beige kleur… echt prachtig! Een mooie rustige kleur die in bijna iedere keuken past.

Ik heb hem cadeau gedaan aan mijn vader, zodat we samen kunnen genieten van een goed bakkie koffie. Die kleine koffiemomentjes samen zijn toch goud waard. ☕❤️

En natuurlijk mag Joep niet ontbreken. Die probeert altijd het laatste slokje mee te pikken. Die hond is echt gek op koffiegeur! Vooral als er een klein beetje opgeschuimde melk bij zit, en dat is met dit apparaat geen enkel probleem. 🐶🥛

Wat ik zelf fijn vind, is dat hij lekker compact is. Hij neemt ongeveer niet meer ruimte in dan een A4’tje, ideaal als je niet zo’n groot koffieapparaat op je aanrecht wilt hebben.

De koffie smaakt goed, het apparaat is makkelijk in gebruik en ziet er ook nog eens stijlvol uit.

Het enige puntje waar ik nog nieuwsgierig naar ben: er zit ontkalkingsmiddel bijgeleverd, maar ik kan online niet zo goed vinden waar ik dit later opnieuw kan bestellen. Misschien iets wat Dreame nog duidelijker kan vermelden.

Al met al ben ik erg tevreden en geniet ik samen met mijn vader (en stiekem Joep ook 😉) van heerlijke koffiemomentjes! ⭐⭐⭐⭐⭐☕️💕
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten!

Wat betreft de aanschaf van ontkalkingsmiddel: wij begrijpen uw vraag heel goed. Momenteel worden deze verbruiksartikelen geleidelijk beschikbaar gesteld via onze officiële kanalen. Houd er echter rekening mee dat de beschikbaarheid per regio kan verschillen.
Wij zullen uw suggestie ook doorgeven aan het relevante team, zodat de productinformatie en aankoopinstructies in de toekomst verder kunnen worden verbeterd en duidelijker worden weergegeven.
Als u in de toekomst ontkalkingsmiddel wilt aanschaffen of andere vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Nogmaals hartelijk dank voor uw steun en waardevolle feedback!
UID:VU787856 NL
  • 55Berichten
  • 1Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst