Dreame Support NL

[ServiceWeek] Deel jouw service-ervaring. Jouw stem telt 🌍

🌍 Geniet van het WK en je huishoudtoestellen.
Jouw after-saleservaring is belangrijk voor ons.

😟 Misschien vond je de reactietijd te traag, of hoop je op vlottere communicatie.
Alle feedback is welkom.

Spreek je vrij uit! Onze @CS Manager verzamelt jouw feedback, reviews en verbeteringsideeën.

We nemen elke reactie serieus om onze service te verbeteren en jou een betere ervaring te bieden.

💬 Deel jouw ervaringen en ideeën in de reacties. We horen graag van je!

U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

florinda britsemmer 1 Verdieping
Gelukkig heb ik de klantenservice nog niet nodig gehad, want mijn Dreame werkt tot nu toe uitstekend. Bedankt voor de fijne gebruikerservaring! 👍
Iris 2 Verdieping
Ik ben vooral iemand die telefonisch contact wil. Telefonisch haakt het soms een beetje: medewerkers zijn niet altijd goed verstaanbaar of het Nederlands loopt wat stroef, waardoor je elkaar soms misloopt. Wat voor ruis zorgt.

Maar bij Dreame werkt het forum & mail sneller en beter — en eerlijk gezegd ben ik daar heel blij mee! Wat ik super fijn vind: ook als iemand anders mijn gesprek overneemt, weten ze meteen waar het over gaat. Geen ellenlange uitleg opnieuw — dat is goud waard! 🏅

En af en toe merk je in de mails en op het forum dat er een robot of vertaalmachine aan te pas is gekomen 🤖 — wat minder gezellig dan een echt persoonlijk berichtje.

Maar al met al? Goede ervaringen! 🫶🏻
Maiar 3 Verdieping
Ik heb onlangs contact opgenomen met de klantenservice via e-mail en ook via Dreame forum en ik was eerlijk gezegd aangenaam verrast door hoe snel ik een reactie kreeg. Binnen enkele uren via mail had ik al antwoord ontvangen en volgende dag in Dreame forum.

Toen ik later opnieuw reageerde met een extra vraag, kreeg ik opnieuw snel een reactie en werd mijn probleem meteen opgelost. Het hele proces verliep vlot, duidelijk en zonder gedoe. Dat gaf mij veel vertrouwen en liet een zeer positieve indruk achter.

Wat ik vooral waardeer, is dat ik me als klant gehoord voelde. Goede communicatie maakt echt een groot verschil wanneer je een vraag of probleem hebt.

Als suggestie zou ik het fijn vinden als klanten in de Dreame Forum video's kunnen toevoegen wanneer ze reageren op een supportverzoek. Soms is het moeilijk om een probleem alleen met woorden uit te leggen, terwijl een korte video meteen duidelijk laat zien wat er aan de hand is. Dat zou de communicatie nog sneller en eenvoudiger maken voor zowel de klant als de klantenservice.

Bedankt voor de snelle ondersteuning en de vriendelijke service. Ga vooral zo door, want een goede klantenservice is minstens zo belangrijk als een goed product! 🌟

Laatst bewerkt door Maiar op 17-6-2026 12:28
UID:UN077473 NL
  • 874Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst