Dreame Support NL

[ServiceWeek] Gamehighlights vs servicemomenten — deel jouw verhalen! 🌍

🏆 Het WK zit vol spannende highlights: goals in de laatste minuut, geweldige assists en stuntelige own goals.

Heb jij ook indrukwekkende momenten meegemaakt bij onze Dreame klantenservice? Doe mee en deel jouw verhalen!
We zijn op zoek naar hartverwarmende servicemomenten 🧡 en grappige ongemakkelijke ervaringen 🙈

💬 Gebruik dit format:
【Hartverwarmend】: ___
【Ongemakkelijk】: ___

Aarzel niet om je echte gevoelens en verhalen te delen!
Onze @CS Manager staat klaar om te helpen. We verzamelen al jouw reacties en suggesties.
Alle feedback helpt ons onze service te verbeteren en een betere ervaring te creëren voor al onze Dreame-gebruikers.

We kijken uit naar jouw bijdrage 👍


U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

4 Reactie

florinda britsemmer 1 Verdieping
[Hartverwarmend]: Net als bij het WK geniet ik van mooie acties en verrassingen. Mijn Dreame-product is daar ook een winnaar in huis: elke dag een schone vloer zonder moeite! 🏆⚽

[Ongemakkelijk]: Mijn grootste eigen goal was dat ik na aankoop graag mijn punten wilde claimen, maar de website speelde steeds verdediger. Ik probeerde meerdere keren een account aan te maken, kreeg de melding dat het gelukt was, maar er gebeurde niets. Daardoor heb ik de punten van mijn aankoop helaas nooit ontvangen. 😅 Misschien kan de VAR van de klantenservice hier nog even naar kijken? 😉
Iris 2 Verdieping
【Hartverwarmend】: In de afgelopen periode heb ik meerdere Dreame-producten gekocht, waaronder een robotstofzuiger, de AirStyle Era, de C10 en de H12 Pro. Toen ik vragen had over onderhoud en accessoires, werd ik altijd vriendelijk geholpen. Ik kreeg duidelijke uitleg en had het gevoel dat er echt werd meegedacht. Dat geeft vertrouwen en maakt de ervaring met Dreame nog beter. 🧡

【Ongemakkelijk】: Ik had meerdere keren contact met de klantenservice omdat een pakketje volgens mij niet was verzonden. Om mijn situatie uit te leggen wilde ik een screenshot meesturen als bewijs. Helaas had ik per ongeluk de verkeerde foto geselecteerd… 🙈 In plaats van informatie over mijn bestelling stuurde ik een foto waarop ik druk aan het klussen was! Pas nadat het bericht was verzonden zag ik mijn fout. Gelukkig kon ik er zelf om lachen en reageerde de klantenservice begripvol. Dat was toch wel een van mijn meest ongemakkelijke Dreame-momenten! 😂🔨📦
Maiar 3 Verdieping
【Hartverwarmend】💞

Ik heb onlangs contact opgenomen met de klantenservice via e-mail en ik was oprecht verrast door hoe snel ik antwoord kreeg. Binnen enkele uren had ik al een reactie. Toen ik later nog een extra vraag stelde, kreeg ik opnieuw bijna meteen antwoord en werd mijn probleem direct opgelost.

Wat mij vooral bijbleef, was dat ik me echt gehoord voelde als klant. Het contact verliep vriendelijk, persoonlijk en zonder gedoe. In een tijd waarin je soms dagen moet wachten op een reactie, voelde dit voor mij als een overwinning in de laatste minuut van de verlenging. ⚽🏆

【Ongemakkelijk】🙈

Mijn meest ongemakkelijke Dreame-moment was tijdens een actie waarbij je een aankoopbewijs moest insturen om kans te maken op een leuke prijs. Ik was zó enthousiast om mee te doen dat ik meteen een screenshot opstuurde en mezelf al bijna als winnaar zag. 🤭

Pas later kreeg ik een vriendelijk bericht terug dat alleen bepaalde modellen aan de actie mochten deelnemen. Ze schreven zelfs dat ze merkten hoe graag ik wilde winnen en dat ze me het ook hadden gegund. 🥹

Op dat moment voelde ik me echt alsof ik vol overtuiging had gescoord… maar daarna ontdekte dat ik per ongeluk in mijn eigen doel had geschoten. ⚽😂 Ik moest vooral hard om mezelf lachen omdat ik blijkbaar eerst meedoe en pas daarna de spelregels lees. Gelukkig was hun reactie zo lief dat mijn schaamte snel verdween!
Sophie 4 Verdieping
【Hartverwarmend】: ik heb al een aantal producten ontvangen van Dreame en daar ben ik nog steeds erg blij mee. Als er iets is, proberen ze je echt te helpen, zo klantvriendelijk, jullie doen het echt super!
【Ongemakkelijk】: ik heb eigenlijk nog niet echt ongemakken meegemaakt, alleen het enige is dat ik soms het gevoel heb dat ik via bijv Instagram tegen mezelf praat of DM, haha. Ik probeer jullie soms te benaderen, alleen krijg ik geen reactie haha en dat is soms ongemakkelijk maar geen stress, ik ben jullie nog altijd dankbaar om al die producten die jullie maken !! Liefs !
UID:UN077473 NL
  • 898Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst