GP742317

Nachtmerrie

Hallo,
Mijn 3 weken oude Dream 10 plus gen 2 is door een ongelukje van de hond gereden 💩😱😭.
Heeft er iemand tips hoe ik mn zuiger weer schoon krijg? 🙈

Ik zal jullie foto's besparen
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

De obstakelherkenning van de robot kan worden beïnvloed door de omgeving. Onvoldoende verlichting tijdens het schoonmaken kan de herkenning verminderen. Ook een vuile camera of lens kan invloed hebben op de detectie. Daarnaast kunnen uitwerpselen van huisdieren sterk verschillen in vorm en grootte. Door de beperkte herkenningshoek van de camera bestaat er altijd een kans op een verkeerde detectie, waardoor de robot de uitwerpselen toch kan raken.

Schakel het apparaat uit. Verwijder eerst handmatig alle vervuiling van de robot en reinig ook de camera. Zorg ervoor dat zowel de robot als de accessoires grondig worden schoongemaakt. Laat het apparaat vervolgens volledig drogen en blijf het verdere gebruik observeren.
GP742317 2 Verdieping Discussiestarter
Dank voor de reactie, ik heb inmiddels zelf het een en ander geprobeerd. De vraag was vooral gericht op hoe ik bij de vervuiling kom en welke producten ik wel of juist niet kon gebruiken. Maar AI heeft me goed geholpen. Inmiddels is de eerste poetsbeurt na het reinigen gedaan, het lijkt gelukkig allemaal weer te werken.
PX361198 3 Verdieping
Goedendag, bij onze Dreame Aqua 10 roller Complete valt regelmatig tijdens gebruik de lange zwarte pin eruit. Iemand enig idee hier misschien?
UID:GP742317 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst