Truus

Twee programma’s op 1 verdieping

Hoi, we zijn heel tevreden met onze Dreame X50 Ultra Complete maar hebben toch een vraag. Hij loopt vast op onze eetkamer stoelen dus voor het twee keer per week stofzuigen heb ik een verboden zone rond de eettafel aangemaakt. Maar als we een keer per week laten dweilen en stofzuigen zetten we onze stoelen op tafel zodat tie geen verboden zone moet hebben rond de eettafel. Dat heb ik opgelost door een extra verdieping aan te maken en dus een programma gemaakt voor stofzuigen op de ene verdieping en dweilen en stofzuigen op de andere verdieping. Maar als tie gaat starten en de positie gaat bepalen raakt tie in de war en gooit tie de programma’s door elkaar en gaat tie bijvoorbeeld dweilen als alleen stofzuigen de bedoeling was. Hoe los ik dit op?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

u kunt proberen om dit gebied met de functie voor kaartverdeling op te splitsen in een aparte kamer of zone. Als dat niet mogelijk is, raden wij aan om voor dit gebied normaal gesproken een verboden zone in te stellen. Wanneer u de stoelen op de tafel zet en het gebied rond de eettafel wilt laten reinigen, kunt u de verboden zone tijdelijk verwijderen.

Het gebruik van meerdere kaarten voor dezelfde verdieping wordt niet aanbevolen, omdat dit gemakkelijk kan leiden tot verwarring bij de positionering van de robot. Hierdoor kan de robot moeite hebben om de juiste kaart te herkennen en kunnen er problemen ontstaan tijdens het schoonmaken.
Truus 2 Verdieping Discussiestarter
Dat dacht ik al;-). Dank jullie wel voor de tips! Ga ik proberen.
UID:LA837314 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst