LP774883

[ServiceWeek] Zijborstel laat steeds los

Ik heb sinds een paar maanden de dreame X50 ultra, maar nu laat steeds tijdens de schoonmaak de zijborstel los. Ik schroef hem echt goed vast, heb geen huisdieren ofwel haren op de grond liggen en bijna alleen maar een harde ondervloer. Hij raakt niet verstrikt maar verliest tijdens zn werk de zijborstel. Wat kan ik hieraan doen? Meer mensen die dit probleem herkennen?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

als er geen vuil rond de zijborstel zit en de zijborstel niet vervormd is, maar deze toch regelmatig loskomt, kunt u proberen de robot te resetten om te controleren of het probleem daarmee wordt opgelost. (Let op: bij een reset worden ook de kaart en andere instellingen van de robot gewist.)

Als het probleem daarna nog steeds aanwezig is, kan er sprake zijn van een hardwaredefect. Neem in dat geval contact op met ons serviceteam voor verdere ondersteuning. Voeg bij uw aanvraag het serienummer (SN) van het apparaat, de aankoopfactuur en de resultaten van de uitgevoerde controles toe, zodat het probleem sneller kan worden behandeld.

E-mail: aftersales@dreame.tech
UID:LP774883 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst