AO992770

Afvalverwerker

Ik heb via een retouren bedrijf een Dreame afvalverwerker gekocht met het idee om ook meer circulair bezig te zijn. Echter bij thuiskomst was dit, tweede foto, de binnenkant van de afvalverwerker als je de container met messen weg haalt. Tevens ontbrak het koolstof filter. Het filter is wel nog los te krijgen maar ik vraag mij af of ik de binnenkant überhaupt schoon krijg. Daarnaast ziet het er naar uit dat hij lekt aan de onderkant te lekken. Iemand tips of advies?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

1 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

Wij adviseren u om het apparaat eerst uit te schakelen en de stekker uit het stopcontact te halen. Probeer vervolgens de binnenzijde voorzichtig schoon te maken met een droge doek om te controleren of het vuil kan worden verwijderd.

Nadat u het apparaat hebt gereinigd, kunt u het opnieuw aansluiten en testen of alle functies normaal werken.

Mocht het apparaat ondanks de reiniging nog steeds problemen vertonen, of als u vermoedt dat er sprake is van een lekkage, dan raden wij u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met de verkoper voor verdere ondersteuning of een mogelijke oplossing.

Wij hopen dat dit u verder helpt.
UID:AO992770 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst