Dreame Support NL

🍂 FALL INTO CLEAN|Een terugblik op het evenement

NL.png

Wat een mooie reis is het geweest!

De afgelopen dagen hebben we schoonmaaktips gedeeld, gesproken over echte schoonmaakervaringen en ideeën uitgewisseld over hoe onze producten en services nog beter kunnen worden.

Heel erg bedankt aan iedereen die heeft meegedaan aan Fall into Clean. 💛

Elke ervaring, vraag en suggestie die jullie hebben gedeeld, is belangrijk voor ons.

💬 Nog één laatste ding: we horen graag jullie mening!

Onze feedbackenquête is nog steeds geopend. Hebben jullie deze nog niet kunnen invullen? Dan zouden we het enorm waarderen als jullie alsnog jullie feedback met ons willen delen.

👉 Deel jullie feedback hier: [Survey Link]

De enquête is geopend tot en met 16 september, dus mis deze kans niet om jullie gedachten met ons te delen!

Nogmaals bedankt dat jullie deel uitmaakten van Fall into Clean. We kijken ernaar uit jullie volgend kwartaal weer te zien! 🍂💛

B Link Smilies Uploaden

1 Reactie

Sophie 1 Verdieping
Ik heb inderdaad meegedaan aan jullie winactie. Elke dag heb ik geprobeerd te schrijven wat jullie vroegen! Helaas werd de hoofdprijs niet weggegeven terwijl ik zoiets heb, jullie beginnen met een winactie, dan zou je het ook goed moeten afsluiten dmv de hoofdprijs weg te geven. Dit is een evt tip/feesback wat ik zou willen aangeven ;)
UID:UN077473 NL
  • 1154Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst