AB920987

schoonmaken van de stofzuiger

Ik ben erg tevreden over de Dreame, alleen denk ik dat hij niet goed het verzamelde stof en haren, in de stofzuigerzak in de dockingstation laat afzuigen. Ik moet de haren nu met mijn vinger tussen (achter) de borstels eruit halen. Ik merk dan dat hij niet meer goed schoon maakt. Heeft iemand anders dit probleem ook? Wat kan ik eraan doen? Lijkt me dat ik iets fout doe 😉
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt proberen de stofbak in de robot zelf schoon te maken. Open de bovenklep van de robot, verwijder de stofbak en maak eventueel vuil dat zich daarin heeft opgehoopt zorgvuldig schoon(come mostrato in figura).

Controleer daarnaast ook of de uitgang van de stofbak verstopt is door pluizige haren. Dit soort haren wordt niet altijd gemakkelijk opgezogen en kan de werking van de ventilator beïnvloeden. Verwijder dergelijke verstoppingen daarom handmatig.

Verder raden wij aan om de schoonmaakfrequentie en het aantal automatische leegmaakcycli te verhogen, zodat er minder stof en haren ophopen en de automatische stofafzuiging efficiënter kan werken.
image - 2026-09-18T110915.894.png
AB920987 2 Verdieping Discussiestarter
Dank je wel. Waar kan ik de schoonmaak cycli instellen?
Hallo,

In de aangepaste reinigingsinstellingen kunt u instellen hoe vaak de robot de dweilen wast. In de instellingen van het basisstation kunt u de frequentie van het automatisch legen van de stofbak instellen(zoals weergegeven in de afbeelding).
UID:AB920987 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst