IY792380

Dreame A2 1200

Wat ik mis in de firmaware is dat de gemaaide banen een volgende keer een halve of gehele baan opschuift. Nu maait hij steeds indezelfde richitng over dezelfde baan. Gevolg hiervan is dat het gras gaat liggen en niet meer goed gemaaid wordt. Ook bij kriskras blijft hij over dezelfde banen in dezelfde richting maaien.
Zou mooi zijn als dit bij een firmware update meegenomen kan worden. Daarnaast zou een maaipatroon random moeten zijn zodat hij echt overal zonder enig patroon maait. Ja kost kost veel meer tijd qua maaitijd, maar je ziet dan geen echte banen meer en het gras wordt van alle kanten gemaaid.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt proberen verschillende maairichtingen te gebruiken. Dit kan helpen om zichtbare maaibanen te verminderen en het gras vanuit meerdere richtingen te maaien.

Bedankt voor uw suggesties over het verschuiven van maaibanen en een willekeurige maaimodus. Wij zullen uw feedback doorgeven aan ons productteam ter overweging voor toekomstige firmware-updates.
screenshot-20260928-161539.png
CG150538 2 Verdieping
Mijn nieuwe A2 1200 Robotmaaier vraagt bij installatie om een firmware-update uit te voeren, maar die komt niet verder dan 0%, ook met een goede wifi verbinding. Ik kan nu niets doen, met de zojuist uitgepakte A2…..
UID:IY792380 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst