PD437999

[L10s Ultra Gen 2] 1e verdieping dweilen en stofzuigen

Hallo,
Wij hebben sinds kort de robot stofzuiger LS10 Ultra gen 2.
Wij zijn erg tevreden over het gebruik.
Maar ik heb de volgende vraag, welke stappen moet je precies ondernemen om op de eerste verdieping goed te kunnen dweilen en stofzuigen.

Hij heeft de plattegrond van de bovenverdieping al goed in kaart gebracht. De laatste keer had ik de robot direct van het basisstation afgehaald en boven neergezet. Toen merkte ik dat die wel stofzuigde maar niet dweilde. Terwijl wel de functie aanstond, maar ik denk dat die dan geen water bij zich heeft?

Dus hoe haal je precies de robot van het basisstation af en welke stappen moet je daarvoor nog ondernemen dat ie gevuld is en op welk moment til je hem dan uit het basisstation om hem boven te laten starten?

Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Laatst bewerkt door PD437999 op 5-10-2026 15:30

Laatst bewerkt door PD437999 op 5-10-2026 15:31
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt eerst via de app de functie "Dweil wassen" uitvoeren en vervolgens de robot naar een verdieping zonder basisstation verplaatsen om daar te reinigen. Op die manier zijn de dweilpads al bevochtigd en is ook het interne waterreservoir van de robot gevuld.

Wanneer het water in het interne waterreservoir van de robot op is, dient u de robot terug naar het basisstation te brengen en dezelfde procedure opnieuw uit te voeren.

Wij hopen dat dit helpt.
PD437999 2 Verdieping Discussiestarter
Helemaal goed, bedankt!
We gaan ermee aan de slag!
UID:PD437999 NL
  • 2Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst