DM559227

[X50 Ultra Complete] Lekkage

Hallo,

Onze robot lekt sinds een paar dagen na de dweilbeurt of als hij tussendoor naar het basisstation gaat. Steeds komt er een flinke plas water uit. Ik heb alle uitgangen nagekeken en schoongemaakt, maar niets kunnen vinden. Wat zou de oorzaak kunnen zijn? En hoe los ik dat op?
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

2 Reactie

Dreame Support NL 1 Verdieping
Hallo,

U kunt de volgende punten controleren:

1. Controleer vóór het opnieuw plaatsen van de vuilwatertank of de afdichtring loszit of vervuild is. Plaats deze indien nodig handmatig terug op de juiste positie en maak hem schoon met een doek.

2. Nadat u de vuilwatertank in het basisstation hebt geplaatst, druk deze licht naar beneden om ervoor te zorgen dat de tank correct is geïnstalleerd.

3. Controleer of het kleine waterreservoir in de robot beschadigd is, wat lekkage kan veroorzaken.

Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere ondersteuning. Voeg bij uw aanvraag uw serienummer (SN), factuur en de resultaten van de controles toe, zodat het probleem sneller kan worden opgelost.

E-mail: support.benelux@dreame.tech
TJ580460 2 Verdieping
Hallo, de laatste tijd gaat mijn robotstofzuiger niet terug in basisstation. Hij rijdt erheen, keert om achteruit erin te rijden. Gaat een stukje, keert dan weer, lichten aan, beetje op en neer rijden. Achteruit proberen, etc. Ik heb het basisstation grondig gereinigd, mn oprit en dweilgedeelte. Geen effect. Uw suggesties graag.
UID:DM559227 NL
  • 1Berichten
  • 0Vrienden

© 2026 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst