Dreame Forum

Welkom bij het Dreame Forum – uw community over slim leven!

Hallo Dreame-fan!
We zijn heel blij u te kunnen verwelkomen in uw eigen lokale forum - een platform speciaal voor u! Maak contact met gebruikers in uw omgeving en krijg toegang tot exclusieve ervaringen die speciaal voor uw land zijn ontworpen.

Op het lokale forum vindt u:
🌟 Gelokaliseerde en actuele content
Ga in gesprek met andere gebruikers, deel hacks en bespreek productervaringen. Blijf op de hoogte van landspecifieke promotie-acties, evenementen en lanceringen.
🌟 Technische ondersteuning
Krijg snel toegang tot de officiële aftersales-service en gebruikersondersteuning.
🌟 Toekomstige beloningen speciaal voor u
Profiteer van exclusieve kortingen, beloningen en meer voor forumleden. Wissel uw Dreame-ecredits in op de officiële website.
🌟 Community-gedreven plezier
Doe mee aan discussies zoals ‘De beste schoonmaakhacks voor uw huis’.

Word nu lid! Laten we samen de slimste lokale community bouwen!
🎉 Post en deel bijdragen, en win vandaag nog beloningen → [Ga nu naar de discussies]
Hebt u vragen? Laat dan een bericht achter onder deze post. We beloven zo snel mogelijk te reageren.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

3 Reactie

LE162626 1 Verdieping
Goedenavond  
Mijn naam is Eugenie en heb sinds een uur de robot L10s Pro Gen 2 geïnstalleerd.
Ik ben begonnen met het in kaart brengen van mijn woning maar nu ben ik vergeten om de slaapkamerdeur open te doen dus deze heeft ie niet in kaart gebracht. Hoe kan ik hem dit alsnog in kaart laten brengen?
TA537008 2 Verdieping
Hallo - heeft een andere gebruiker dit misschien ook al meegemaakt? Best regelmatig loopt het wasbord vol met water en pompt t apparaat het water niet af ondanks dat ik alles schoonmaak. Pas na 3-4 x het hele proces van wasbord schoonmaken doorlopen, werkt het weer.
QO334973 3 Verdieping
Hallo,
Ik wil de Dreame Ultra 40X gebruiken om mijn natuursteenvloer te dweilen. Deze vloer is niet helemaal glad, maar heeft ook oneffenheden. Kan de vloer dan toch goed gedweild worden?
UID:TK777249
  • 17Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|DarkRoom

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst