Dreame Forum

Welkom bij het Dreame Forum – uw community over slim leven!

Hallo Dreame-fan!
We zijn heel blij u te kunnen verwelkomen in uw eigen lokale forum - een platform speciaal voor u! Maak contact met gebruikers in uw omgeving en krijg toegang tot exclusieve ervaringen die speciaal voor uw land zijn ontworpen.

Op het lokale forum vindt u:
🌟 Gelokaliseerde en actuele content
Ga in gesprek met andere gebruikers, deel hacks en bespreek productervaringen. Blijf op de hoogte van landspecifieke promotie-acties, evenementen en lanceringen.
🌟 Technische ondersteuning
Krijg snel toegang tot de officiële aftersales-service en gebruikersondersteuning.
🌟 Toekomstige beloningen speciaal voor u
Profiteer van exclusieve kortingen, beloningen en meer voor forumleden. Wissel uw Dreame-ecredits in op de officiële website.
🌟 Community-gedreven plezier
Doe mee aan discussies zoals ‘De beste schoonmaakhacks voor uw huis’.

Word nu lid! Laten we samen de slimste lokale community bouwen!
🎉 Post en deel bijdragen, en win vandaag nog beloningen → [Ga nu naar de discussies]
Hebt u vragen? Laat dan een bericht achter onder deze post. We beloven zo snel mogelijk te reageren.
U moet inloggen om te kunnen antwoorden. Inloggen | Register

15 Reactie

LE162626 1 Verdieping
Goedenavond  
Mijn naam is Eugenie en heb sinds een uur de robot L10s Pro Gen 2 geïnstalleerd.
Ik ben begonnen met het in kaart brengen van mijn woning maar nu ben ik vergeten om de slaapkamerdeur open te doen dus deze heeft ie niet in kaart gebracht. Hoe kan ik hem dit alsnog in kaart laten brengen?
Hallo, beste Eugenie. U kunt de kamerdeur openen en vervolgens de reinigingstaak voor het hele gebied starten. De robot zal automatisch de ruimte verkennen en de kaart bijwerken.

TA537008 2 Verdieping
Hallo - heeft een andere gebruiker dit misschien ook al meegemaakt? Best regelmatig loopt het wasbord vol met water en pompt t apparaat het water niet af ondanks dat ik alles schoonmaak. Pas na 3-4 x het hele proces van wasbord schoonmaken doorlopen, werkt het weer.
Hallo, deze situatie kan te wijten zijn aan een defecte overstroomsensor van de reinigingsplaat, of mogelijk een probleem met de afdichting van de vuilwatertank. U kunt dit controleren, en als het probleem nog steeds niet is opgelost, neem dan contact op met onze klantenservice voor hulp.

QO334973 3 Verdieping
Hallo,
Ik wil de Dreame Ultra 40X gebruiken om mijn natuursteenvloer te dweilen. Deze vloer is niet helemaal glad, maar heeft ook oneffenheden. Kan de vloer dan toch goed gedweild worden?
Hallo, de stofzuigprestaties van de robot kunnen afnemen op een ruw stenen oppervlak. Daarnaast zullen de dweil en de hoofdborstel sneller slijten.

WB702652 4 Verdieping
Hoi, loopt de roborstofzuiger goed over een convectorput rail?
Hallo, wat is de hoogte van de rail? Alle modellen van de robotstofzuiger kunnen een drempel van 2 centimeter hoogte overstijgen. Als u wilt dat de robot een grotere hoogte oversteekt, kunt u een helling toevoegen of een robot uit de 50-serie aanschaffen.

Leejke21 5 Verdieping
Hallo,
Ik heb sinds vorige week de Dreame L40 Ultra AE geïnstalleerd. Maar ik loop tegen het zelfde probleem, als ik hem via het netwerk installeer zegt het robot "Network Failed" tijdens het installeren met de Wifimodem. En heb zelf de 5Ghz uitgezet en de 2.4Ghz aangezet. Maar niks helpt. Kan iemand mij hiermee helpen.
Mvg Leob
Als het Wi-Fi-lampje knippert, controleer dan of uw netwerksignaal zwak is. Als het apparaat nog steeds geen verbinding kan maken, probeer dan de router uit te schakelen en weer in te schakelen en ververs de app om te controleren of de robot online is.

Open de bovenklep van de robot en let op de status van het Wi-Fi-lampje tijdens het configureren van het netwerk. Het Wi-Fi-lampje brandt continu blauw om aan te geven dat de verbinding is gelukt. Als het Wi-Fi-lampje continu blauw brandt, maar de app het apparaat offline aangeeft, probeer dan het netwerk opnieuw te configureren. (Klik op "+ Apparaat toevoegen" om het netwerk opnieuw te configureren)

Verbindingsproblemen kunnen ook verband houden met het model van de telefoon. U kunt proberen een ander telefoonmodel te gebruiken om opnieuw verbinding te maken.

Het is aan te raden om de naam en het wachtwoord van de thuis-Wi-Fi in te stellen met alleen Engelse letters of cijfers, en het is aan te raden geen speciale tekens te gebruiken. Controleer of de router MAC-adresfiltering, een witte lijst of andere functies heeft ingesteld. U kunt proberen de router opnieuw in te stellen en de robot opnieuw op te starten voordat u verder controleert.

Hallo, controleer alstublieft het volgende: Zorg ervoor dat de robot en de telefoon dicht bij de router zijn en dat het Wi-Fi-signaal goed is. Schakel voor het configureren van het netwerk de locatie-instellingen in de app en de Bluetooth van de telefoon in.

FJ929511 6 Verdieping
Hallo, mijn dreame X40 zuigt niet meer, ik heb alles schoongemaakt en filter vervangen maar het apparaat zuigt niks meer op. Nu gereset maar geen verbetering. Hebben jullie een idee wat er aan de hand is? Het apparaat is nog nog geen 3 maanden oud.
UID:TK777249 NL
  • 36Berichten
  • 0Vrienden
Gebruiksvoorwaarden|Privacybeleid|Cookiebeleid

© 2025 Dreame Forum All Rights Reserved | Support by Discuz! X5.0 Font by MiSans

Snel antwoorden Terug naar boven Ga terug naar lijst